Gå til innhold

Badehåndkle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Selv en lassis-ungkar bør ha to, vel. 

Anonymkode: 142c7...551

Trenger ikke det, det er jo bare å raske det med seg når man skal vaske sengetøyet, og så henge det opp igjen på badet etter vasken (som tar 3 timer), og så er det tørt nok til å brukes etter 2 timer.

Anonymkode: 7257d...86c

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv en lassis-ungkar bør ha to, vel. 

Hvorfor gidder dere å ødelegge tråd etter tråd på denne måten? Skjønner alle temaene ikke er max interessante for deg/dere, men synes dere kan avstå fra å kommentere om dere ikke har noe som helst relevant eller interessant å komme med.

AnonymBruker
Just now, Xtra said:

Hvorfor gidder dere å ødelegge tråd etter tråd på denne måten? Skjønner alle temaene ikke er max interessante for deg/dere, men synes dere kan avstå fra å kommentere om dere ikke har noe som helst relevant eller interessant å komme med.

Er du PU? Dette er min tråd, som handler om badehåndklær. Det handler ikke om guttungens fotballtrening eller hanskene du har på loftet.

AnonymBruker
8 minutter siden, Xtra skrev:

Det er dere kaklende høner som ødelegger tråden.

Gjest Admin Doktoronline
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du PU? Dette er min tråd, som handler om badehåndklær. Det handler ikke om guttungens fotballtrening eller hanskene du har på loftet.

Dessverre fortsetter du nå å oppføre deg slik at det er ønskelig at du slutter å bruke forumet helt.

Annonse

Gjest Admin Doktoronline
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dere kaklende høner som ødelegger tråden.

Den senere tiden har du og en annen bruker bidratt stort sett utelukkende destruktivt her på doktoronline. Dere både starter tråder med de samme temaene gang på gang, og dere ødelegger andres tråder med intetsigende innlegg med de samme formuleringene.  Vi ber dere nå om å slutte med dette umiddelbart. At dere har vanskelige liv, fritar ikke fra å vise normal folkeskikk.

Nicklusheletida
17 timer siden, laban skrev:

Ja, for i dag morges var det jo skikkelig vårstemning her i byen :P

He he, ja jeg tenkte på det da jeg kjørte på vei til jobb i går ja og så snøen da jeg passerte Ryenkrysset. Akkurat skiftet til sommerdekk også. Det hadde vært en ulykke og jeg kom for sent på jobb. Gikk bra meg meg, men turde ikke annet enn å kjøre superforsiktig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...