Gå til innhold

Hva tenker du om kjøp på nettauksjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøper du noen gang ting på nettauksjon? Jeg tenker på feks et sted som netthandelen.no. De selger jo mange ulike ting og er man heldig kan man få ting til en billig penge. Jeg lurer bare på om det er elendig kvalitet der? NOen som har erfaring med sånt?

En ting jeg har lagt merke til der, er at noen ganger byr man mot seg selv. Man får opp melding om at en annen har forhøyet budet, og så klikker du på knappen for å forhøye ditt eget bud. Etterpå ser man at det stemte ikke, og at du selv var siste budgiver, altså bød mot deg selv. Sånt er selvsagt helt ulovlig men jeg regner med at de ville ha unnskyldt seg med at det var noe feil på datasystemet deres, eller at du hadde "sett feil"-

Er man tåpelig hvis man kjøper ting på nettauksjon?

Anonymkode: 12ceb...40d

Fortsetter under...

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper du noen gang ting på nettauksjon? Jeg tenker på feks et sted som netthandelen.no. De selger jo mange ulike ting og er man heldig kan man få ting til en billig penge. Jeg lurer bare på om det er elendig kvalitet der? NOen som har erfaring med sånt?

En ting jeg har lagt merke til der, er at noen ganger byr man mot seg selv. Man får opp melding om at en annen har forhøyet budet, og så klikker du på knappen for å forhøye ditt eget bud. Etterpå ser man at det stemte ikke, og at du selv var siste budgiver, altså bød mot deg selv. Sånt er selvsagt helt ulovlig men jeg regner med at de ville ha unnskyldt seg med at det var noe feil på datasystemet deres, eller at du hadde "sett feil"-

Er man tåpelig hvis man kjøper ting på nettauksjon?

Anonymkode: 12ceb...40d

Det er sikkert mye lurerier der.

Anonymkode: 399b6...be1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...