Gå til innhold

Upassende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en mann på vennelisten min på facebook. Veldig ofte når han legger ut noe innlegg så startet han setningen med banning: "KOR FAEN..." "Å FYTTI HELVETE..." og så kommer resten...dette er ikke "sinteinnlegg".

Han er lærer og har barn, kolleger og mange tidligere elever på vennelisten sin. Ja, han er nordlending, men jeg reagerer på det, synes det ser så harry og lite voksent ut. Hva synes dere? Eller er jeg bare sær? ;) 

Anonymkode: 95c5f...eae

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411426-upassende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en mann på vennelisten min på facebook. Veldig ofte når han legger ut noe innlegg så startet han setningen med banning: "KOR FAEN..." "Å FYTTI HELVETE..." og så kommer resten...dette er ikke "sinteinnlegg".

Han er lærer og har barn, kolleger og mange tidligere elever på vennelisten sin. Ja, han er nordlending, men jeg reagerer på det, synes det ser så harry og lite voksent ut. Hva synes dere? Eller er jeg bare sær? ;) 

Anonymkode: 95c5f...eae

Da er vi to som er sære. :) Jeg synes det er umodent og lite voksent av en voksen mann å oppføre seg sånn, hvor han kommer fra i landet er helt uvesentlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411426-upassende/#findComment-3696724
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...