Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Min nylig opprettede FB er slettet, vil bare de som jeg har som FB venner her skal vite det, sånn at de vet jeg ikke har kastet ut noen.

Jeg orker ikke med FB, det passer ikke helt for meg kan det synes. Jeg burde kanskje lagt ut en beskjed på forhånd, men tenkte ikke på det.

Så til FB venner fra dol, da vet dere grunnen.

Jeg forstod ikke systemet, og det rant inn med venner, og alt mulig ble liggende på min timeline, også uønsket, så da ble det sånn.

Jeg greide heller ikke oppdatere ting og legge ut nytt, så det ble bare enda en arena å huske på og innse at man glemmer.

Mest frustrerende var likevel at jeg fikk venner jeg ikke ønsket, og mange av postingene deres var uønsket fra min side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412093-fb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
20 minutter siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Min nylig opprettede FB er slettet, vil bare de som jeg har som FB venner her skal vite det, sånn at de vet jeg ikke har kastet ut noen.

Jeg orker ikke med FB, det passer ikke helt for meg kan det synes. Jeg burde kanskje lagt ut en beskjed på forhånd, men tenkte ikke på det.

Jeg forstod ikke systemet, og det rant inn med venner, og alt mulig ble liggende på min timeline, også uønsket, så da ble det sånn.

Jeg greide heller ikke oppdatere ting og legge ut nytt, så det ble bare enda en arena å huske på og innse at man glemmer.

Mest frustrerende var likevel at jeg fikk venner jeg ikke ønsket, og mange av postingene deres var uønsket fra min side.

Sikkert lurt å slette den, når det ikke ble slik du hadde tenkt.

Men ikke våg å slette DOL-kontoen din da! Vi vil ha deg her :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412093-fb/#findComment-3704372
Del på andre sider

Nicklusheletida
21 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Takk for at du sa i fra :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412093-fb/#findComment-3704594
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...