Gå til innhold

Mandag 20.06 - minst én positiv ting idag

Anbefalte innlegg

Hadde litt lyst til å se flere finne positive ting I livet sitt, det er ikke alltid man ser de små tingene.

Ser frem til en tur ut med turgruppa idag. 

Skal kjøpe meg ny liten(35l) tursekk når butikken åpner, pakke den og ta den med på turen ut etterpå.

Klarer holde meg til den livsstilen jeg har valgt.

Slutta å snuse for seks dager siden, drakk siste gang for åtte uker siden idag. (Skal vel egentlig først "feire" det siste imorra da - når jeg har vært uten alkohol I åtte uker, ikke når jeg drakk sist)

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg sov på hytta i natt, og i morges tuslet 15-åringen og jeg bort til utedoen (gammel dobbeltdo), og etterpå gikk vi ned på brygga og så utover bukta. Helt stille, bare en morgenfrisk liten fugl kvitret mens den fly over vannet. Nydelig!

I ettermiddag skal jeg se på minstejentas siste fotballkamp før sommeren - i pøsregn (hvis værmeldingen slår til). Gøy likevel.

I kveld skal vi ha stekt makrell (egenfisket) med nypoteter til,  til middag. Sommerens første makrellmiddag :-)

Nå nyter jeg dagens første kopp med kaffe:

Blomsterne blomstrer op.
Der går en edderkop.
Fuglene flyver i flok
når de er mange nok.
Lykken er ikke det værste man har
og om lidt er kaffen klar.

Græsset er grønt og vådt,
Bierne har det godt.
Lungerne frådser i luft.
Åh, hvilken snerleduft!
Glæden er ikke det værste man har
og om lidt er kaffen klar.

Nicklusheletida

Det er siste arbeidsuka før ferie.

Skattepenger på vei.

Datteren ringte og sa at hun fikk karakteren 10 på medisineksamen og er nå ferdig med 4 år. 

Det mest positive: Et familiemedlem fyller år og har lagt på seg 12 kilo. 

Annonse

stjernestøv
17 minutter siden, Gargamel skrev:

1. Fikk en uventet, og kanonbra start på arbeidsdagen (på slutten av dagen gikk noe uventet på r#!/@, men det er en annen sak)

2. Ny episode av Game of Thrones i kveld. 

:-) 

Skal også snart se på GOT, meget positivt :) 

• 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...