Gå til innhold

NHD/vet du hva han mente?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei har bare hans...den sorte, det er det han er. Stoler ikke på han. Han som snakket om en bra verden med kjærlighet, ja sikkert...

Jeg synes du skal melde i morgen og evt. ringe dersom du ikke hører noe (selv om du ikke liker det..). Du virker ikke til å ha det spesielt bra, å gå rundt å være så redd som du er nå er vondt. Har du noen i familien hjemme i kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg synes du skal melde i morgen og evt. ringe dersom du ikke hører noe (selv om du ikke liker det..). Du virker ikke til å ha det spesielt bra, å gå rundt å være så redd som du er nå er vondt. Har du noen i familien hjemme i kveld? 

Samboeren er ute og sykler som vanlig, sønnen min er ferdig på jobb halv åtte. Jeg ser film men finner ikke roen, hodet mitt føles så stort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Får spørre han da. Føler han er falsk. Kan ikke stole på han, han sa han skulle ta kontakt. Det har gått over tre uker. 

Kommer ikke på avtalte tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, slabbedask skrev:

Kommer ikke på avtalte tidspunkt?

Vi avtalte ikke noe, bare at han skulle ta kontakt. Det blir for vagt, eller kanskje ei an i teamet skulle ta kontakt. Drittsekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Samboeren er ute og sykler som vanlig, sønnen min er ferdig på jobb halv åtte. Jeg ser film men finner ikke roen, hodet mitt føles så stort.

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

- - siteringsfeil- 

Du må få deg håndarbeid Stjernestøv, det tror jeg du ville hatt godt av. Noe som hjelper deg når hodet og tanker løper løpsk. Filmer kan være greit å koble av med men gir og mange inntrykk så vær litt obs der, jeg håper kvelden blir litt roligere for deg når dere er samlet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Et øyeblikk siden, XbellaX skrev:

 

Håndarbeid ja? Jeg er ikke flink til det. Ja håper roen kommer, gleder meg til sønnen min kommer. Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei har bare hans...den sorte, det er det han er. Stoler ikke på han. Han som snakket om en bra verden med kjærlighet, ja sikkert...

Regner med at det er kjærlighet i livet ditt siden du både har barn og samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Regner med at det er kjærlighet i livet ditt siden du både har barn og samboer.

Det er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Jeg går ikke rundt å snakker om sånne ting til vanlig, ok jeg sa til samboeren min at pcen min ble besatt i går.

Hadde jeg bare hatt en pistol, da hadde jeg følt meg tryggere. Men det er jo ikke sånt man bare får tak i. 

Jeg burde vel ikke tulle med sånt, men det er mange som har opplevd at PCen oppfører seg som om den skulle være besatt :P Ofte er det bare en liten nettverksdemon eller en virus-ånd.

Ikke tenk på å skaffe deg våpen. Det er en misforståelse at de gjør verden tryggere. De virker uansett bare på naturlige fenomen.;) 

Når sykepleieren eller andre fagfolk sier noe som er vanskelig å forstå betydningen av, må du spørre dem der og da om hva de mener. Ingen som ikke var til stede, kan gi deg noen sikker tolkning av det. Det var sikkert ikke sykepleierens  hensikt å si noe du skulle gruble på i ukevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
34 minutter siden, laban skrev:

Jeg burde vel ikke tulle med sånt, men det er mange som har opplevd at PCen oppfører seg som om den skulle være besatt :P Ofte er det bare en liten nettverksdemon eller en virus-ånd.

Ikke tenk på å skaffe deg våpen. Det er en misforståelse at de gjør verden tryggere. De virker uansett bare på naturlige fenomen.;) 

Når sykepleieren eller andre fagfolk sier noe som er vanskelig å forstå betydningen av, må du spørre dem der og da om hva de mener. Ingen som ikke var til stede, kan gi deg noen sikker tolkning av det. Det var sikkert ikke sykepleierens  hensikt å si noe du skulle gruble på i ukevis.

Ok. Bare at en pistol hadde fått folk til å si sannheten. 

Får spør han på melding i morgen, men tror han er på ferie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Men hvorfor kalte han det min friske side? Da må han jo mene jeg er frisk? 

Hvis du har en frisk side så har du vel også en syk side, sant?

Og jeg tror du skal være sjeleglad for at du ikke har en pistol! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis du har en frisk side så har du vel også en syk side, sant?

Og jeg tror du skal være sjeleglad for at du ikke har en pistol! 

Ok. Nei da hadde vel noen blitt drept, virker så lett å bare skyte noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Bare at en pistol hadde fått folk til å si sannheten. 

For de fleste av oss er det slik at hvis noen peker på oss med en pistol, sier vi det som den som truer oss, ønsker å høre - eller noe som kan roe vedkommende ned. Jeg hadde ikke brydd meg om jeg løy eller snakket sant i en slik situasjon, så lenge jeg berget livet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
32 minutter siden, laban skrev:

For de fleste av oss er det slik at hvis noen peker på oss med en pistol, sier vi det som den som truer oss, ønsker å høre - eller noe som kan roe vedkommende ned. Jeg hadde ikke brydd meg om jeg løy eller snakket sant i en slik situasjon, så lenge jeg berget livet.

 

Ja det er kanskje sånn det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Hadde jeg bare hatt en pistol, da hadde jeg følt meg tryggere. 

Hva er du redd for?

Anonymkode: 54697...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten40

Jeg tror han mener at det å snakke om det man tenker/opplever/føler kan være det som kan holde deg frisk. Med en gang man isolerer seg, og lar tankene vokse i ensomhet kan ideer og forestillinger bli enorme og underlige. Når du sier hva du tror får du med en gang respons og reaksjoner. Også her inne. Sånn som at ingen tror sykepleieren er sint på deg eller at du har gjort han eller ungene syke. Det han tydeligvis har gjort er å kommunisere dårlig med deg om hva som skjer nå og gjort deg veldig utrygg siden du ikke får kontakt. Håper det ordner seg, for det er veldig frustrerende å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er du redd for?

Anonymkode: 54697...54a

Er mest redd når jeg er alene, føler det er andre i huset. Sier hallo, men ingen er der men hører det jo. Så er jeg redd sykepleieren er syk pga meg, eller familien hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, Liten40 skrev:

Jeg tror han mener at det å snakke om det man tenker/opplever/føler kan være det som kan holde deg frisk. Med en gang man isolerer seg, og lar tankene vokse i ensomhet kan ideer og forestillinger bli enorme og underlige. Når du sier hva du tror får du med en gang respons og reaksjoner. Også her inne. Sånn som at ingen tror sykepleieren er sint på deg eller at du har gjort han eller ungene syke. Det han tydeligvis har gjort er å kommunisere dårlig med deg om hva som skjer nå og gjort deg veldig utrygg siden du ikke får kontakt. Håper det ordner seg, for det er veldig frustrerende å vente.

Ok. Ja det er frustrerende. Vet jo ikke hva som foregår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...