Gå til innhold

NHD/vet du hva han mente?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du har ikke bare skrevet om sønnen din anonymt, jeg har fått med meg det og skjønt det var deg når du skrev anonymt. 

De fleste kjente dolere skjønner at det er meg og det er jeg ikke redd for. Det er helt andre grunner til at jeg velger å være anonym og det bør respekteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg ser ikke på dette som latterliggjøring i det hele tatt. Den andre kommentaren du kommer med her, har jeg aldri sett, men den hadde sett bedre ut om ordet psykotisk var utelatt. 

Jeg har valgt å skrive om sønnen min anonymt frosken og med den rollen du har her inne, tråkket du nå nettopp over en grense.

Men det tåles og jeg vil ikke lære sønnen min at det er riktig å bli krenket for alt mulig. Han har dessuten og heldigvis sans for humor han også.

Alle vi som har vært her inne en stund skjønner at det er du som skriver når du skriver om sønnen din. :) På samme måte som at MM stort sett avslører seg selv i løpet av første setning når hun skriver anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Nå synes jeg det er på tide at du gir deg og slutter med å hoppe inn og  rette på andre støtt og stadig. 

Frosken, dette er humor !! 

Også på dette forumet bør man tåle det, ja til og med har man sikkert godt av det. Dette er nettopp sånn form for humor Nhd selv har svart med flere ganger og som kan være en helt riktig måte å svare på noen ganger. 

Helt enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
18 minutter siden, Lillemus skrev:

Alle vi som har vært her inne en stund skjønner at det er du som skriver når du skriver om sønnen din. :) På samme måte som at MM stort sett avslører seg selv i løpet av første setning når hun skriver anonymt.

Ja, jeg ønsker at dere skal kjenne meg igjen og skriver bevisst på en slik måte at dere skal kjenne meg igjen :) Dette er fordi jeg da får bedre svar.

Når jeg likevel velger å være anonym er dette av hensyn til sønnen og alt som enkelt kan søkes opp via google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, frosken skrev:

Fint at du liker latterliggjørende kommentarer  (antar du da også likte den om "klin psykotisk drita full mor", som kom for noen uker siden?)  Da vet vi jo til senere at det er fritt frem å fleipe når du f.eks. skriver om sønnen din. Flott :-)

Jeg beklaget den og tok den tilbake. Tar du den opp igjen pga behovet for å bli krenket på andres vegne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frosken skrev:

Nå synes jeg du kan holde opp med den vedvarende latterliggjøringen av stjernestøv.

Det er åpenbart at vi legger lista for å bli krenket og hånet på vidt forskjellige steder. Det var ment som en uskyldig spøk, men du tok det åpenbart som et nådeløst karakterdrap. 

Det er viktig å ha et humoristisk forhold til egen sykdom. Hvis ikke blir alt gravalvor og medisinske termer. Noen vil kanskje ha det sånn. Jeg tror ikke det er sunt.

Selv er jeg glad for at vennene mine tør å tulle med tilstanden min og ikke lister seg på tå rundt meg i frykt for å krenke og håne. Det gjør kanskje at jeg tåler litt mer enn andre. Hvis alle uskyldige kommentarer blir krenkende kommer den virkelige verden til å fortone seg som veldig vond og nådeløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beautiful_Creatures
6 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Nå synes jeg det er på tide at du gir deg og slutter med å hoppe inn og  rette på andre støtt og stadig. 

Frosken, dette er humor !! 

Også på dette forumet bør man tåle det, ja til og med har man sikkert godt av det. Dette er nettopp

Humor!!??!! Vi snakker om en alvorlig syk person her. Det får være måte på å ha det "morsomt" på andres bekostning. Dette har heller ingenting med å ha litt selvironi å gjøre. 

Når du nå nevner det, jeg er en av de som ikke synes det passer seg med NHD's fra tid til annen sarkastiske og ironiske innlegg. Det finnes en tid og sted for alt. Dette er et psykiatriforum, og det er viktig å se litt utover sin egen irritasjon over en bruker på forumet. 

F.eks kan jeg veldig godt le av kommentarer om ånder osv, men jeg gjør det ikke HER. Jeg forstår heller ikke behover for å være så "morsom" hele tiden at man må komme med slike "artige" kommentarer. 

Er det virkelig ikke mulig å tenke at her er vi på et psykiatriforum, hvor mange har det svært vanskelig. En del med enkelte diagnoser forstår heller ikke sarkasme og ironi, så slikt bør man holde seg for god til (akkurat her). 

Er helt enig med Frosken i det hun skriver over her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Beautiful_Creatures skrev:

 

Når du nå nevner det, jeg er en av de som ikke synes det passer seg med NHD's fra tid til annen sarkastiske og ironiske innlegg. Det finnes en tid og sted for alt. Dette er et psykiatriforum, og det er viktig å se litt utover sin egen irritasjon over en bruker på forumet. 

 

Der er jeg helt og fullstendig enig.

Anonymkode: 7d389...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Takk til de som reagerte på "humoren", jeg syns ikke det var morsomt. Dette er alvorlige ting for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg ser ikke på dette som latterliggjøring i det hele tatt. Den andre kommentaren du kommer med her, har jeg aldri sett, men den hadde sett bedre ut om ordet psykotisk var utelatt. 

Jeg har valgt å skrive om sønnen min anonymt frosken og med den rollen du har her inne, tråkket du nå nettopp over en grense.

Men det tåles og jeg vil ikke lære sønnen min at det er riktig å bli krenket for alt mulig. Han har dessuten og heldigvis sans for humor han også.

Du har da vitterlig skrevet om sønnen din også uten være anonym. Et enkelt søk på nicket ditt+ sønn gir denne:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Janus30 skrev:

Det er åpenbart at vi legger lista for å bli krenket og hånet på vidt forskjellige steder. Det var ment som en uskyldig spøk, men du tok det åpenbart som et nådeløst karakterdrap. 

Det er viktig å ha et humoristisk forhold til egen sykdom. Hvis ikke blir alt gravalvor og medisinske termer. Noen vil kanskje ha det sånn. Jeg tror ikke det er sunt.

Selv er jeg glad for at vennene mine tør å tulle med tilstanden min og ikke lister seg på tå rundt meg i frykt for å krenke og håne. Det gjør kanskje at jeg tåler litt mer enn andre. Hvis alle uskyldige kommentarer blir krenkende kommer den virkelige verden til å fortone seg som veldig vond og nådeløs. 

Jeg vurderer dine kommentarer annerledes enn du gjør, blant annet fordi det er så mange av dem. Det finnes bedre ting å ha det moro med enn det som muligens er symptomer på alvorlig psykisk lidelse på et forum for psykiatri. Det er ikke sikkert du mener å være kjip - det vet jeg ingenting om - men jeg synes kommentarene er upassende og ofte latterliggjørende. Du kan gjerne være humoristisk på egne vegne også når det gjelder sykdom, det er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Janus30 skrev:

Jeg beklaget den og tok den tilbake. Tar du den opp igjen pga behovet for å bli krenket på andres vegne? 

Nei, jeg tar den opp fordi jeg husker den kommentaren, og jeg gadd ikke lete opp andre kjipe kommentarer du har postet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, frosken skrev:

Nei, jeg tar den opp fordi jeg husker den kommentaren, og jeg gadd ikke lete opp andre kjipe kommentarer du har postet.

 

Det har med andre ord ingen hensikt å beklage ting overfor deg. 

Vi får sette strek for i dag. Det er lørdag og pent vær. Vi burde gå ut og ta sjansen på at vi ikke blir krenket og hånet. 

Peace. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Janus30 skrev:

Det har med andre ord ingen hensikt å beklage ting overfor deg. 

Vi får sette strek for i dag. Det er lørdag og pent vær. Vi burde gå ut og ta sjansen på at vi ikke blir krenket og hånet. 

Peace. 

Jeg er ute allerede-) Bor like ved en musikk-festival og sitter på verandaen og hører bra musikk (og doler).

Det er for øvrig ikke meg du har skrevet kjipe kommentarer til - og det er ikke jeg som evt. har grunn til å føle seg krenket. Det stemmer i midlertid at du beklaget kommentaren i forhold til meg, men jeg mener helt oppriktig at du bør finne noen andre å være morsom på bekostning av enn stjernestøv.

Fortsatt god lørdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. juni 2016 at 15.00, Nicklusheletida skrev:

ja til og med midt under sexakten har vi blitt avbrutt, ha ha.

Seriøst?? Han har på- og tar- mobilen mens dere har sex?? Høres veeeeldig spesielt ut- om han ikke er Obama (som jeg forøvrig også antar at tar seg tid til sex hehe)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. juni 2016 at 12.01, Lillemus skrev:

Alle vi som har vært her inne en stund skjønner at det er du som skriver når du skriver om sønnen din. :) På samme måte som at MM stort sett avslører seg selv i løpet av første setning når hun skriver anonymt.

Jeg har aldri tenkt at Nicklus og MM skriver anonymt fordi de ikke vil at man skal skjønne at innlegget er skrevet av dem. Jeg har tenkt at det gjøres slik at det ikke kan spores like lett. Spesielt Nicklus sine innlegg hadde en tendens til å havne på dols forside, og jeg skjønner at det ikke føles OK siden det er mange mennesker som blottstilles gjennom problemstillingene som drøftes. Andres ønske om anonymitet må respekteres, og det er ikke første gang jeg har sett Frosken oute andres nick i innlegg der man har vært anonym. Frosken er også snar til å trekke inn tilleggsinformasjon fra andre innlegg/pm, og jeg reagerer på det også. Som Nicklus sier - når rollen på dol er som den er bør man trå mer varsom enn som så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
20 timer siden, frosken skrev:

Du har da vitterlig skrevet om sønnen din også uten være anonym. Et enkelt søk på nicket ditt+ sønn gir denne:

 

He, her diskuteres salt og piffikrydder og du drar frem min uskyldige sønn som aldri har vært på dette furumet og har ingenting med denne diskusjonen å gjøre. Du finner  til og med bryet verd og lete frem et gammelt innlegg. 

Jeg er meget imponert modenhetsnivået. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

He, her diskuteres salt og piffikrydder og du drar frem min uskyldige sønn som aldri har vært på dette furumet og har ingenting med denne diskusjonen å gjøre. Du finner  til og med bryet verd og lete frem et gammelt innlegg. 

Jeg er meget imponert modenhetsnivået. 

Skjønner veldig godt at du reagerer!! Det er rett og slett stygt gjort av frosken..

Anonymkode: 2904a...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner veldig godt at du reagerer!! Det er rett og slett stygt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
51 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg har aldri tenkt at Nicklus og MM skriver anonymt fordi de ikke vil at man skal skjønne at innlegget er skrevet av dem. Jeg har tenkt at det gjøres slik at det ikke kan spores like lett. Spesielt Nicklus sine innlegg hadde en tendens til å havne på dols forside, og jeg skjønner at det ikke føles OK siden det er mange mennesker som blottstilles gjennom problemstillingene som drøftes. Andres ønske om anonymitet må respekteres, og det er ikke første gang jeg har sett Frosken oute andres nick i innlegg der man har vært anonym. Frosken er også snar til å trekke inn tilleggsinformasjon fra andre innlegg/pm, og jeg reagerer på det også. Som Nicklus sier - når rollen på dol er som den er bør man trå mer varsom enn som så. 

Det har jeg også lagt merke til flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...