Gå til innhold

NHD/vet du hva han mente?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Sendte melding til han men ikke en lyd :( Så ringte jeg dps der, han har ferie, det kunne han vel ha sagt. Han hadde satt meg opp på en time i neste uke, å jeg ble sint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er mest redd når jeg er alene, føler det er andre i huset.  Sier hallo, men ingen er der, men hører det jo.

Så er jeg redd sykepleieren er syk pga. meg, eller familien hans. 

Bor ikke du på et sted med ganske mye vær og vind?  Da høres det ut som om det er noen i huset hele tiden.  Finn en radiokanal du liker eller sett på noe musikk, så kommer disse lydene mer i bakgrunnen.

Nå viste det seg jo at sykepleieren har ferie, men uansett:  Du er ikke ansvarlig for andres eventuelle sykdom. Jeg gjentar: Det er nok av andre ting å bekymre seg for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Bor ikke du på et sted med ganske mye vær og vind?  Da høres det ut som om det er noen i huset hele tiden.  Finn en radiokanal du liker eller sett på noe musikk, så kommer disse lydene mer i bakgrunnen.

Nå viste det seg jo at sykepleieren har ferie, men uansett:  Du er ikke ansvarlig for andres eventuelle sykdom. Jeg gjentar: Det er nok av andre ting å bekymre seg for. 

Jo det er mye vær og vind. Det er når jeg ser film, hører noen kommer inn...så går jeg ut i gangen men ingen er der. Hører noen går i trappen, men ingen er der. Tror det er folk jeg, men det kan jo være ånder. Det er et gammelt hus. 

Ja jeg bekymrer meg for andre ting og. Men katten er borte, og det skyldes mine tanker og følelser. Drømmer at han kommer hjem om natten og sier "Men der er du jo", men tenker "Søren at du kom hjem". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

 Det er et gammelt hus. 

Men katten er borte, og det skyldes mine tanker og følelser.

Det er massevis av lyder i gamle hus, det er ikke unaturlig i det hele tatt.  Det er verken folk eller ånder, det er treverk, temperaturforandringer, vær og vind.  

Katter blir borte hele tiden.  Tror ikke du skal ta æren eller skylden for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, laban skrev:

Det er massevis av lyder i gamle hus, det er ikke unaturlig i det hele tatt.  Det er verken folk eller ånder, det er treverk, temperaturforandringer, vær og vind.  

Katter blir borte hele tiden.  Tror ikke du skal ta æren eller skylden for det. 

Må berømme deg for din utholdenhet, Laban!

 

Stjernestøv: Alle vi andre skjønner jo at alle tegnene du ser kun er tegn på din psykdom. Men jeg tror ikke du kan, evner eller vil se det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er mye vær og vind. Det er når jeg ser film, hører noen kommer inn...så går jeg ut i gangen men ingen er der. Hører noen går i trappen, men ingen er der. Tror det er folk jeg, men det kan jo være ånder. Det er et gammelt hus. 

Hjelper ikke med skytevåpen mot ånder. ;)

Anonymkode: 54697...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Det er massevis av lyder i gamle hus, det er ikke unaturlig i det hele tatt.  Det er verken folk eller ånder, det er treverk, temperaturforandringer, vær og vind.  

Katter blir borte hele tiden.  Tror ikke du skal ta æren eller skylden for det. 

Tja, det kan diskuteres. Men noen lyder kommer vel av at huset er gammelt, knirker og knaker. Bare det ikke detter sammen. 

Men føler sterkt at kattens forsvinning er min feil, den har vært borte fire måneder i dag. Tror ikke han kommer tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Xtra skrev:

Må berømme deg for din utholdenhet, Laban!

 

Stjernestøv: Alle vi andre skjønner jo at alle tegnene du ser kun er tegn på din psykdom. Men jeg tror ikke du kan, evner eller vil se det selv.

Det_kan_ være så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke med skytevåpen mot ånder. ;)

Anonymkode: 54697...54a

Mot demoner hjelper salt, det gjelder nok ånder og. Man kan bruke steinsalt som kuler mot demoner og ånder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men noen lyder kommer vel av at huset er gammelt, knirker og knaker. Bare det ikke detter sammen. 

Men føler sterkt at kattens forsvinning er min feil, den har vært borte fire måneder i dag. Tror ikke han kommer tilbake. 

Huset detter nok ikke sammen uten tydelige forhåndsvarsler, f.eks. ved at noe løsner.  Gamle hus er ofte solide. 

Det kan sikkert tenkes at katten er blitt overkjørt, har blitt villkatt eller streifet av gårde og funnet seg et fosterhjem, det skjer hele tiden.  Men det er ikke din feil av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Huset detter nok ikke sammen uten tydelige forhåndsvarsler, f.eks. ved at noe løsner.  Gamle hus er ofte solide. 

Det kan sikkert tenkes at katten er blitt overkjørt, har blitt villkatt eller streifet av gårde og funnet seg et fosterhjem, det skjer hele tiden.  Men det er ikke din feil av den grunn.

Ok. Er redd for det når jeg ligger i sengen, å få taket på meg og alt som er der- 

Ok, håper han har det godt, samme hva jeg tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Sendte melding til han men ikke en lyd :( Så ringte jeg dps der, han har ferie, det kunne han vel ha sagt. Han hadde satt meg opp på en time i neste uke, å jeg ble sint. 

Han har ikke noen meldeplikt ang ferie overfor sine pasienter og du skrev jo at du trodde han hadde ferie også? Om han har jobbmobl og det er den du sender meldinger til kan den ligge (avslått) på kontoret i ferien. De aller fleste vil helst tenke så lite som mulig på jobb i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Han har ikke noen meldeplikt ang ferie overfor sine pasienter og du skrev jo at du trodde han hadde ferie også? Om han har jobbmobl og det er den du sender meldinger til kan den ligge (avslått) på kontoret i ferien. De aller fleste vil helst tenke så lite som mulig på jobb i ferien.

Burde være meldeplikt. Hun jeg snakket med sa hun kunne få han til å ringe meg, sa det var ikke nødvendig. Så han er tydeligvis tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har FERIE!! Også forventer du at han skal svare deg på meldinger??

Anonymkode: 2904a...145

Nei din dritt! Jeg forventet at han hadde sagt det på forhånd- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei din dritt! Jeg forventet at han hadde sagt det på forhånd- 

Den største dritten her inne er vel deg.. ;-)

Anonymkode: 2904a...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Burde være meldeplikt. Hun jeg snakket med sa hun kunne få han til å ringe meg, sa det var ikke nødvendig. Så han er tydeligvis tilgjengelig. 

 

Jeg er helt enig med deg i at ferie bør avklares langt tydeligere enn det er blitt gjort i ditt tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Nei din dritt! Jeg forventet at han hadde sagt det på forhånd- 

Jobben hans vet han har ferie og det må holde. Han kan ikke ringe rundt til hver eneste pasient. Kanskje han ikke visste nøyaktig tidspunkt for når han skulle ha ferie da han var hos deg sist?

Selv er jeg kjæreste med en som må være tilgjenelig på pc og telefon i alle helger og i ferier. Det betyr at jeg plutselig har blitt sittende alene ved bordet lørdags og søndagfrokoster, I syden på vei til stranda, måtte han plutselig gå tilbake til hotellrommet for å jobbe, ja til og med midt under sexakten har vi blitt avbrutt, ha ha.

Jeg skjønner at det må være slik, da det er innbakt i lønna, men jeg er tilhenger av at det ringes kun når det er høyst nødvendig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den største dritten her inne er vel deg.. ;-)

Anonymkode: 2904a...145

Mulig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...