Gå til innhold

NHD/vet du hva han mente?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PS Det var en SPØK!! Men det å kalle andre for dritt sier ALT om deg!

Anonymkode: 2904a...145

Ble bare sint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jobben hans vet han har ferie og det må holde. Han kan ikke ringe rundt til hver eneste pasient. Kanskje han ikke visste nøyaktig tidspunkt for når han skulle ha ferie da han var hos deg sist?

Selv er jeg kjæreste med en som må være tilgjenelig på pc og telefon i alle helger og i ferier. Det betyr at jeg plutselig har blitt sittende alene ved bordet lørdags og søndagfrokoster, I syden på vei til stranda, måtte han plutselig gå tilbake til hotellrommet for å jobbe, ja til og med midt under sexakten har vi blitt avbrutt, ha ha.

Jeg skjønner at det må være slik, da det er innbakt i lønna, men jeg er tilhenger av at det ringes kun når det er høyst nødvendig :)

 

Ok. Hun sa hun kunne få han til å ringe til meg, men det var ikke nødvendig. Nå vet jeg ihvertfall hvordan det ligger an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ok. Hun sa hun kunne få han til å ringe til meg, men det var ikke nødvendig. Nå vet jeg ihvertfall hvordan det ligger an. 

Det var fint at du fikk et svar og ble beroliget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Selv er jeg kjæreste med en som må være tilgjenelig på pc og telefon i alle helger og i ferier. Det betyr at jeg plutselig har blitt sittende alene ved bordet lørdags og søndagfrokoster, I syden på vei til stranda, måtte han plutselig gå tilbake til hotellrommet for å jobbe, ja til og med midt under sexakten har vi blitt avbrutt, ha ha.

Jeg skjønner at det må være slik, da det er innbakt i lønna, men jeg er tilhenger av at det ringes kun når det er høyst nødvendig :)

 

Kjenner til det der ja! Heldigvis har mannen min blitt flinkere til å si tydelig fra når han har ferie, og kundene hans har fått litt mer respekt for hans fritid de siste årene (vel... gjelder vel egentlig bare sommerferien...).

Jeg mener at en skal være ytterst forsiktig med å ringe folk på mobilen i helger og i ferier. Da er det litt mer høflig å skrive sms eller mail, den kan vedkommende aktivt velge å vente med å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, påskelilje skrev:

 

Jeg mener at en skal være ytterst forsiktig med å ringe folk på mobilen i helger og i ferier. Da er det litt mer høflig å skrive sms eller mail, den kan vedkommende aktivt velge å vente med å svare.

Det er jo ikke godt å si når folk har ferie, det er jo langt fra alle som tar ferie i "fellesferien" (eksisterer dette begrepet lenger?).  Mobilen har de gjerne med seg uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Et øyeblikk siden, Xtra skrev:

Det er jo ikke godt å si når folk har ferie, det er jo langt fra alle som tar ferie i "fellesferien" (eksisterer dette begrepet lenger?).  Mobilen har de gjerne med seg uansett. 

Nei, men mannen min pleier å varsle de mest ivrige kundene om at han skal ha ferie, så de pleier å vite det.

Og å få jobbtelefon søndag morgen klokka åtte før vi har kommet oss ut av senga, når den telefonen likegodt kunne ha ventet til mandag, synes jeg er en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, påskelilje skrev:

Nei, men mannen min pleier å varsle de mest ivrige kundene om at han skal ha ferie, så de pleier å vite det.

Og å få jobbtelefon søndag morgen klokka åtte før vi har kommet oss ut av senga, når den telefonen likegodt kunne ha ventet til mandag, synes jeg er en uting.

Absolutt. Jeg jobber en del med utlandet, og kan få jobbtelefoner midt på natta også. Derfor slår jeg bestandig av lyden når jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, påskelilje skrev:

Kjenner til det der ja! Heldigvis har mannen min blitt flinkere til å si tydelig fra når han har ferie, og kundene hans har fått litt mer respekt for hans fritid de siste årene (vel... gjelder vel egentlig bare sommerferien...).

Jeg mener at en skal være ytterst forsiktig med å ringe folk på mobilen i helger og i ferier. Da er det litt mer høflig å skrive sms eller mail, den kan vedkommende aktivt velge å vente med å svare.

Det er innbakt i lønna og han er svært pliktoppfyllene, også overfor meg, så det er greit, selv om det kanskje ikke er det akkurat der og da alltid :)

Det har jo hendt at vi har vært på steder det helt umulig for han å få gjort noe. Noen ganger kunne jeg ha tenkt meg at han hadde kommet med en hvit løgn, men er nok bra at han ikke gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke forvente at de skal være tilgjengelig 24/7. Er det noe som haster så kan man ringe legevakt eller annen helsepersonell som er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er innbakt i lønna og han er svært pliktoppfyllene,

Mannen min er også veldig pliktoppfyllende overfor jobben. Han har dessverre ikke noe spesielt godtgjøring i form av ekstra god lønn for å være så tilgjengelig som han er :-( Jeg synes helt klart han skjemmer bort kundene. De er nå i alle fall storfornøyd med den servicen han gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, Fionys skrev:

Man kan ikke forvente at de skal være tilgjengelig 24/7. Er det noe som haster så kan man ringe legevakt eller annen helsepersonell som er tilgjengelig.

Jeg forventer ikke det. Men det går an å gi et vink før man tar ferie så man vet om det-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg forventer ikke det. Men det går an å gi et vink før man tar ferie så man vet om det-

Det er jeg helt enig i :-)

Dersom han ikke visste nøyaktig når han skulle ha ferie sist han var hos deg, kunne han ha sagt det, og at du kunne kontakte arbeidsplassen hans for å få vite det mer nøyaktig når det nærmet seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, påskelilje skrev:

Mannen min er også veldig pliktoppfyllende overfor jobben. Han har dessverre ikke noe spesielt godtgjøring i form av ekstra god lønn for å være så tilgjengelig som han er :-( Jeg synes helt klart han skjemmer bort kundene. De er nå i alle fall storfornøyd med den servicen han gir.

Ja, jeg skjønner godt at det er irriterende. Jeg synes jo det jeg også, men så forsøker jeg heller å tenke på at det er bra han er pliktoppfyllende . Det er jo en veldig flott egenskap :wub:

Jeg vet ikke om jeg tenker slik om 20 år :D Forresten, da er han pensjonist for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

  Forresten, da er han pensjonist for lengst.

Tja, vet jo ikke hvor gammel han er, men innen han kommer så langt kreves det kanskje at vi skal jobbe til vi er 75 for få få full pensjon :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, Xtra skrev:

Tja, vet jo ikke hvor gammel han er, men innen han kommer så langt kreves det kanskje at vi skal jobbe til vi er 75 for få få full pensjon :blink:

Ja, da må han jobbe i 20 år til :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Mot demoner hjelper salt, det gjelder nok ånder og. Man kan bruke steinsalt som kuler mot demoner og ånder. 

Jeg har alltid brukt piffi-krydder! Er det derfor jeg aldri blir kvitt disse hersens åndene i garasjen da? Bitene faller på plass.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, Janus30 skrev:

Jeg har alltid brukt piffi-krydder! Er det derfor jeg aldri blir kvitt disse hersens åndene i garasjen da? Bitene faller på plass.. 

Nå synes jeg du gjør narr av henne :(

Anonymkode: 45f68...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jeg du gjør narr av henne :(

Anonymkode: 45f68...163

Han liker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jeg du gjør narr av henne :(

Anonymkode: 45f68...163

Folk er så krenket. Grow a pair. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...