Gå til innhold

Nysgjerrig: hvor mange har seksuelle fantasier om psykologen sin?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Da min søster plutselig oppdaget at jeg var singel i 1 3/4 år den gangen, og ikke i 15 min som hun påsto, sa hun at når man var singel så lenge så var det påbudt å treffe noen. ;) Jada, jeg traff noen jeg også. ;) 

Hehe... Men også greit at det i ettertid kan føles som 15 minutter da. :) 

Fortsetter under...

5 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har opplevd én gang et ei jeg var sjef for la an på meg, tror jeg. Hun ville gi meg fotmassasje en gang på firmatur, og det er vel ikke noe folk har lyst til uten videre? På et julebord ble hun litt full og sa jeg kunne "ta henne". Jeg bare lo det bort. Jeg ble uansett tatt så off-guard at jeg ikke skjønte helt hva hun hadde sagt før etterpå. Hun er 10 år yngre og "kul" så jeg ble fikk ærlig talt ganske "satt ut" av det. Jeg holdt bare avstand og gjorde ingen ting med det.

Når jeg leser det jeg har skrevet så er det en ganske tam historie, men sånn er vel livet mitt :)

Det som skjer på firmatur, blir på firmatur ;)

4 timer siden, Gargamel skrev:

Vel, på dol er det vel en blanding. Noen har det helt fantastisk, men mange på dol har "forhold" helt uten sex.

Og noen synes kanskje at de ikke trenger å fortelle om akkurat det temaet på nett ;)

Gjest Gargamel
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Bare hvis firmaturen er til Vegas :P 

Det var bare en fotmassasje, og det er det slemmeste jeg har gjort.

Jeg måtte nok lagt meg flat og sagt at det var forkastelig oppførsel. Skikkelig deilig, men helt forkastelig.

En sånn unnskyldning hadde nok gjort susen:)

Annonse

Nicklusheletida
13 minutter siden, laban skrev:

Og noen synes kanskje at de ikke trenger å fortelle om akkurat det temaet på nett ;)

Nei her på dol bør man bare legge ut om sine sorger, bekymringer og nedturer i livet.

Synes man livet er bra, da bør man være litt forsiktig med hva man skriver :)

Ok, denne tråden tok av litt . Håper vi blir tilgitt :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare glad for mye respons. Det var det jeg håpte på. Spennende :)

Anonymkode: 77a09...7fd

Tydeligvis et tema som engasjerer mange ;) Selv om "ingen"har seksuelle fantasier om andre enn kjæresten...

Anonymkode: cd07b...6b2

14 timer siden, Gargamel skrev:

Vel, på dol er det vel en blanding. Noen har det helt fantastisk, men mange på dol har "forhold" helt uten sex.

9 timer siden, laban skrev:

9 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Nei her på dol bør man bare legge ut om sine sorger, bekymringer og nedturer i livet.

Synes man livet er bra, da bør man være litt forsiktig med hva man skriver :)

Det var da slett ikke det jeg mente?  Jeg prøvde å si at det kan være veldig mange her som befinner seg et sted mellom fantastisk og ingenting.  Det er slett ikke alle som svarer i sex-tråder eller forteller hvor aktive de er på den fronten.

Hvis du har inntrykk av at jeg synes DOL bare skal handle om nedturer, sender jeg ut veldig feil signaler her.

Nicklusheletida
3 minutter siden, laban skrev:

Det var da slett ikke det jeg mente?  Jeg prøvde å si at det kan være veldig mange her som befinner seg et sted mellom fantastisk og ingenting.  Det er slett ikke alle som svarer i sex-tråder eller forteller hvor aktive de er på den fronten.

Hvis du har inntrykk av at jeg synes DOL bare skal handle om nedturer, sender jeg ut veldig feil signaler her.

Forsto det etterpå :)

Annonse

For å besvare det opprinnelige spørsmålet, så må jeg si nei. Jeg har hatt tre mannlige terapeuter, men ingen av de har gjort noe for meg seksuelt. Det kan riktignok være fordi jeg kun har hatt en time eller to, før jeg fant ut at vi ikke hadde noen form for kjemi.

Jeg har ofte seksuelle fantasier om andre enn samboeren min, men de er ansiktsløse. Dette fordi jeg tenner mer på situasjoner enn spesifikke mennesker.

Jeg faller stadig vekk for mine behandlere, er nok noe i det at de gir en støtte og omsorg ingen andre gjør.

Jeg har aldri tatt det opp med noen av dem, det har stort sett glidd ut til ingenting uansett.

Kunne tenkt meg å snakke om fantasiene til den ene av dem, men tror nok at jeg aldri kommer til å tørre det.

Sex og fantasier er noe ekkelt, noe man ikke skal innrømme eller erkjenne at er tilstede.

Anonymkode: 3a709...add

• 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...