Gå til innhold

Dere som bruker Endomondo


Lillemus

Anbefalte innlegg

Det er da langt fra teit, jeg irriterte meg grønn over den stemmen - som også forstyrret podcastene jeg hører på når jeg er ute og trener.

Men det finnes en løsning:  

I appen:

  • Klikk på de tre strekene øverst til venstre.
  • Velg Innstillinger (helt nederst)
  • Lydinnstillinger
  • Stemmecoach -> Slå av. 

 

 

Hvis du ikke gjerne vil ha stemmen da?  Da kan du i så fall skreddersy hva hun skal kommentere, som tid/distanse/hyppighet etc. 

Det gjøres her:

  • Klikk på de tre strekene øverst til venstre.
  • Velg Innstillinger (helt nederst)
    • Lydinnstillinger 
    • Her har du flere valg for oppsett av coachen.  Du kan f.eks. velge fransk :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Kalevaala skrev:

Det er da langt fra teit, jeg irriterte meg grønn over den stemmen - som også forstyrret podcastene jeg hører på når jeg er ute og trener.

Men det finnes en løsning:  

I appen:

  • Klikk på de tre strekene øverst til venstre.
  • Velg Innstillinger (helt nederst)
  • Lydinnstillinger
  • Stemmecoach -> Slå av. 

 

 

Hvis du ikke gjerne vil ha stemmen da?  Da kan du i så fall skreddersy hva hun skal kommentere, som tid/distanse/hyppighet etc. 

Det gjøres her:

  • Klikk på de tre strekene øverst til venstre.
  • Velg Innstillinger (helt nederst)
    • Lydinnstillinger 
    • Her har du flere valg for oppsett av coachen.  Du kan f.eks. velge fransk :-)

 

 

 

Å - min engel <3

Tusen takk! Nå har jeg skrudd henne av. Selv om jeg er frankofil, orker jeg ikke noe fransk mas mens jeg er ute og løper!

Var ikke klar over at det var så mange alternativer for masing ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, påskelilje skrev:

Å - min engel <3

Tusen takk! Nå har jeg skrudd henne av. Selv om jeg er frankofil, orker jeg ikke noe fransk mas mens jeg er ute og løper!

Var ikke klar over at det var så mange alternativer for masing ;-)

Jeg liker å se det på en større skjerm. :) Sliter innimellom litt med å få det overført fra mobilen til nettet riktignok, men det tror jeg skyldes mobilen, ikke programmet. Min dame har for øvrig blitt helt stum selv om jeg gjerne vil ha henne til å snakke litt og fortelle meg hvor mange km jeg har løpt og hvor fort det har gått, men nå nekter hun å si noe som helst... Har slette og installert appen på nytt da, så jeg får se i ettermiddag om hun har våknet igjen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...