Gå til innhold

( Fødselsdato (dd.mm.åååå) ) ??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mp fylle inn dette, og forstår ingenting. Hva vil de at jeg skal skrive? jeg skriver eks. 040497, så står det det må være i verdi av dato. Det er jo fødselsåret mitt.. bare skrev her, for litt stressa nå

Anonymkode: 064f6...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det står dd.mm.åååå så antar jeg at du må skrive 04.04.1997. Hadde det stått ddmmåå hadde det blitt riktig å skrive 040497, men her vil de altså ha 4 sifre i årstallet og punktum i mellom ;)

Endret av Trine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mp fylle inn dette, og forstår ingenting. Hva vil de at jeg skal skrive? jeg skriver eks. 040497, så står det det må være i verdi av dato. Det er jo fødselsåret mitt.. bare skrev her, for litt stressa nå

Anonymkode: 064f6...b79

åååå = årstallet skal være 4 siffer.

Anonymkode: 7bede...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Linnea. skrev (27 minutter siden):

Jeg skal logge in på hm om og det står dd mm åååå og jeg tar 030310 men det funker ikke.

Årstallet skal ha fire sifre - åååå. Prøv 03 03 2010 i stedet, evt. med skilletegn hvis det ser ut til å være nødvendig.

Du vet, det finnes fortsatt folk født på 1900-tallet som kan finne på å logge seg inn på nettsider 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laban skrev (Akkurat nå):

Årstallet skal ha fire sifre - åååå. Prøv 03 03 2010 i stedet, evt. med skilletegn hvis det ser ut til å være nødvendig.

Du vet, det finnes fortsatt folk født på 1900-tallet som kan finne på å logge seg inn på nettsider 😉

Tror du at en 11-12-åring har skrevet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Tror du at en 11-12-åring har skrevet dette?

Det ser i hvert fall ut til å være skrevet av noen som forsøker å utgi seg for å være født i 2010.

Jeg vet ingenting om H&Ms nettsider og hvor gammel man må være for å ha bruker der, men jeg er helt sikker på at 03 03 10 ikke passer i datoformatet dd mm åååå. 

Startinnlegget fra 2016 viser jo at ikke alle tolker slike format riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (8 timer siden):

Det ser i hvert fall ut til å være skrevet av noen som forsøker å utgi seg for å være født i 2010.

Jeg vet ingenting om H&Ms nettsider og hvor gammel man må være for å ha bruker der, men jeg er helt sikker på at 03 03 10 ikke passer i datoformatet dd mm åååå. 

Startinnlegget fra 2016 viser jo at ikke alle tolker slike format riktig.

Hvis vedkommende hadde tatt seg tid til å lese de få og korte svarene i innlegget hadde h*n sett det riktige svaret raskt, men hva vet jeg... Synes bare det var en veldig ung person til å være her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...