scheie Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 heisann. Dersom jeg beveger beinet fremover og litt ut til siden så kommer det et ubehagelig smell når jeg slipper den ned igjen. Og for en tid tilbake så begynte jeg me litt jogging, og da fikk jeg etter hvert mer og mer vondt i hofa. men det forsvant igjen litt etterhvert når jeg sltta å jogge Har dette noe forbindelse med den smelle-lyden? jeg kjenner ikke at det smeller når jeg bare går, men av og til når jeg løper, og da er det oftes ganske vondt. Smelle-lyden kommer også i visse andre bevegelser der jeg bøyer i hofteleddet. Hva kommer den smellelyden av? Er det vanlig at det er vondt/ubehagelig? Og som jeg skrev ovenfor; kan det være at den smellinga er grunnen til smertene etter jogginga? gutt 20 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 scheie. Av og til kan vi merke knepping i leddene uten at dette betyr noe som helst. Men når dette skjer samtidig som det oppstår smerter, så bør dette undersøkes nærmere. Årsaken kan f. eks. være at leddhodet glipper ut mot kanten av leddskålen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.