Gå til innhold

Trening uke 43


påskelilje

Anbefalte innlegg

Tja, denne uka har vært grei nok, men jeg har hatt litt vondt i den venstre leggen i går og i dag, så jeg har muligens overdrevet joggingen litt :-P Så nå skal jeg i alle fall være litt forsiktig fremover! Mannen min påstår at det er enten-eller med meg,  og det har han vel kanskje rett i....

Mandag: Badmintontrening 1,5 time

Tirsdag: Jogging 6,54 km/54 minutter

Onsdag: Jogging 5,30 km/ 38.14 - ny rekord!

Lørdag: Gange/litt jogging i ca 5 km. Ble noe tull med Endomondoen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne uka har vært ekstremt tung. Skal være fornøyd med at jeg har greid to økter pluss hjemme leksene og vært litt sosial. Målet for neste uke er fortsatt fire økter.

Mandag - Sirkeltrening m/trener 60 min (hardt)

Fredag  -  Styrketrening  60 min

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble en litt halvslapp uke siden det var så dårlig vær. Det betyr at jeg stort sett ikke orker å sykle til jobb.

-Syklet mandag.

-10 km jogging tirsdag

-Styrketrening onsdag.

-Styrketrening Fredag

-5 km joggings i dag.

Det er ikke så dårlig heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den lateste uka på lange tider - som hos Gargamel så var det bl.a. været som tok meg.

Torsdag - 50 min styrke

Søndag - 5.1 km / 38:18 joggetur

Og that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg har hatt den lateste uka på lange tider - som hos Gargamel så var det bl.a. været som tok meg.

Torsdag - 50 min styrke

Søndag - 5.1 km / 38:18 joggetur

Og that's it.

Bra tid på 5-kilometeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, påskelilje skrev:

Bra tid på 5-kilometeren :D

Blir liksom ikke helt representativt når jeg jogger i byen i forhold til ute hos kjæresten. Hos ham er det flatt og fint hele veien, men hos meg er det temmelig bakkete så det blir en del utforbakkeløping, noe motbakkeløping og noe motbakkegåing i de bratteste motbakkene - så det er egentlig ikke noe å se på det tallet. :) Men jeg skal klare samme tid på flat mark ja, tror det skal gå ganske greit. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

En økt på treningsstudio og en tur i marka på søndag. ( hurtig gange)

Kommer sterkere tilbake neste uke. Denne uka blir også elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 43 var ok, med én spinning, to styrkeøkter (med 20 min. intervall-oppvarming) og to ganske lange turer i marka i helgen (3-4 timer).

 

Synes jeg burde bli sprek, stram og slank snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...