Gå til innhold

Trening uke 44


påskelilje

Anbefalte innlegg

Har vært syk fra onsdag, så denne uka er det ikke mye å skryte av:

Mandag: Badmintontrening 1 time og 20 min

Tirsdag: Gikk frem og tilbake til frisøren i stedet for å ta bilen - tilsammen 8,3 km. Gikk fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 x spinning

2 x oppvarming/intervall+styrke, totalt 1 t. 15 min.

1 skitur (årets første!) - ca. 15 km. i moderat tempo (men fikk da opp pulsen i mellom og ble svett...).

 

PS - god bedring! Er vel over det verste nå

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i mørketiden blir vel dette en gjennomsnittsuke tenker jeg, hvor jeg kommer til å veksle mellom trimsykkel og styrke på mandager:

Mandag - 11,4 km / 30 min på trimsykkelen

Torsdag - 4,4 km / 36:08 joggetur med kjæresten

Søndag - 5,4 km / 41:45 joggetur med kjæresten

Piggjoggeskoene har fått sin jomfrutur denne uka, Asics gel fujisetsu 2 GTX - knallgode! :) 

Vi satser på å holde formen ved like i vinter med 4-kilometeren på torsdager og variere litt mellom samme eller litt lengre på søndag, evt. en skitur om vær og føre tilsier det. Og så putter jeg på en styrkeøkt, evt. trimsykkel, en dag i uka tenker jeg. Så håper vi at formen holder seg gjennom vinteren på denne måten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har hatt 3 styrkeøkter og 3 sykkelturer til og fra jobb denne uken. I tillegg en 7.5 km joggetur hvor jeg prøvde motbakken til Lillemus :-) Den var bratt.

Nå har jeg fått noe gruff i halsen og tror jeg dropper joggetur i dag :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to turer gå/jogg her... Fæl uke på jobb, som egentlige er en dårlig unnskyldinger... Tøft å merke at vintertreningstøyet har "krympet." Nå mååå jeg begynne å trene inne igjen og skjerpe kostholdet😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka er jeg fornøyd til tross for bare to økter. Har hatt en del hjemmelekser  (av terapeuten ), har hatt mye å gjøre i forhold til det vervet jeg har og vært litt mer sosial enn på lenge. Gleder meg nå til neste uke :)

Mandag - Sirkeltrening m/trener

Fredag - Styrketrening 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
7 timer siden, påskelilje skrev:

Har vært syk fra onsdag, så denne uka er det ikke mye å skryte av:

Mandag: Badmintontrening 1 time og 20 min

Tirsdag: Gikk frem og tilbake til frisøren i stedet for å ta bilen - tilsammen 8,3 km. Gikk fort.

Som ventet ble denne uka rævva også. Bare en søndagstur i dag.

Men nå er en slitsom periode tilbakelagt, så NU skal det bli så bra fremover :D

Jeg har lagt frem treningstøyet og i morgen kveld skal det bli en bra økt på Evo. Gleder meg til å komme skikkelig i gang igjen etter å ligget i dvale noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...