Gå til innhold

Trening uke 45


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Mandag: 1 time treninsstudio - Kondisjon og styrke

tirsdag:  1 time treningsstudio - Kondisjon og styrke

torsdag: 1 time treningsstudio - kondisjon og styrke

søndag:  Skitur på 1,5 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hanglet enda en uke. Vært slapp og forkjølet, ikke orket noe etter jobb. Prøvde meg på å gå tur sammen med mannen på tirsdag mens dattera skulle trene. Det var isvind og grusomt kaldt. Etter 9 minutter og 730 meter gav vi opp og kjørte en tur i bilen i stedet og fikk varmen. 

Altså: ingen trening denne uka. Derimot mye soving på sofaen om ettermiddagen. Skjønner ikke at det skal sitte sånn i! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har vært syk og var borte fra jobb mandag. fra og med torsdag har jeg følt meg nesten bra, men det sitter litt i.

Ingen trening i det hele tatt før i dag hvor jeg tok en 5km joggetur. Det føltes tungt, men nå er jeg i alle fall i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag - 35 min styrke, var totalt umotivert, men tok en lett styrkeøkt allikevel, veldig fornøyd etterpå

Torsdag - 4,3 km / 34:43 min joggetur med kjæresten

Fredag - ca. 20 min trappegåing på jobben, jeg skal love at svetten silte!!!

Lørdag - 3,9 / 34 min + 7,6 / 66 min joggetur, halveveis til jobb + buss resten og hele veien hjem igjen, joggetur

Søndag - ble ca. 3 km / 40 min gange i nabolaget :)

Fornøyd med uka til slutt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
55 minutter siden, påskelilje skrev:

Har hanglet enda en uke. Vært slapp og forkjølet, ikke orket noe etter jobb. Prøvde meg på å gå tur sammen med mannen på tirsdag mens dattera skulle trene. Det var isvind og grusomt kaldt. Etter 9 minutter og 730 meter gav vi opp og kjørte en tur i bilen i stedet og fikk varmen. 

Altså: ingen trening denne uka. Derimot mye soving på sofaen om ettermiddagen. Skjønner ikke at det skal sitte sånn i! 

Ønsker deg God bedring ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
46 minutter siden, cilie skrev:

Ingen treninger her dessverre... Noen legitime unnskyldninger og noen ikke. Sliter fortsatt en del med formen.

God bedring til deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
53 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg har vært syk og var borte fra jobb mandag. fra og med torsdag har jeg følt meg nesten bra, men det sitter litt i.

Ingen trening i det hele tatt før i dag hvor jeg tok en 5km joggetur. Det føltes tungt, men nå er jeg i alle fall i gang igjen.

Og God bedring til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nicklusheletida skrev:

God bedring til deg også :-)

Takk for det! Må vel snart snu nå, håper jeg... Du har hatt en god uke, ser jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger utholdenhet/styrke på treningssenteret og en gang spinning intervall. I tillegg kort skitur i helgen. Begynner visst å bli rutine dette ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Ønsker deg God bedring ! :-)

Tusen takk! Tenkte jeg skulle prøve meg på en treningsøkt i kveld, men vet jo ikke hvordan formen blir etter jobb og middag og kjøring til og fra trening for ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det heller ikke blitt noe trening :( Er kjempe lei meg. Har mest sannsynlig fått ødelagt protesen min, venter på MR. Så nå hopper jeg rundt på krykker. :(  

Når jeg greier å få opp humøret noen hakk så skal jeg prøve på å få trent iallefall overkroppen. Akkurat nå greier jeg bare å sutre og sture.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Gargamel skrev:

Takk for det. Nå er jeg frisk og sitrer av energi ⚡ 

Jeg også! Var på trening i går, og det var så deilig å kjenne at kroppen fungerer igjen :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, emilie321 skrev:

Her har det heller ikke blitt noe trening :( Er kjempe lei meg. Har mest sannsynlig fått ødelagt protesen min, venter på MR. Så nå hopper jeg rundt på krykker. :(  

Når jeg greier å få opp humøret noen hakk så skal jeg prøve på å få trent iallefall overkroppen. Akkurat nå greier jeg bare å sutre og sture.

Å nei! Hvordan skjedde det? Skjønner godt at du blir litt nedfor da...

Håper det går raskt å få orden på protesen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, påskelilje skrev:

Å nei! Hvordan skjedde det? Skjønner godt at du blir litt nedfor da...

Håper det går raskt å få orden på protesen igjen!

En hofteprotese holder vanligvis i 10 - 20 år. Har hatt min i snart 9 år så det er vel både slitasje pluss at jeg kanskje har vært litt uforsiktig når jeg har trent. 

Aner ikke om de kan gjøre noe annet enn å reoperere. Alt kommer an på MR bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, emilie321 skrev:

En hofteprotese holder vanligvis i 10 - 20 år. Har hatt min i snart 9 år så det er vel både slitasje pluss at jeg kanskje har vært litt uforsiktig når jeg har trent. 

Aner ikke om de kan gjøre noe annet enn å reoperere. Alt kommer an på MR bildene. 

Ok. Lykke til da. Håper det ordner seg raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...