Gå til innhold

Bulumi- tvungen hjelp


magnus881

Anbefalte innlegg

Hva behandling foreligger ved bulimi?  kjæresten min har kommet til et punkt i livet hvor bare alt er svart. Vi har akkurat gjort det slutt på det som for meg er et helt irrasjonelt grunnlag, jeg er alvorlig bekymret ettersom jeg etter å ha vært i kontakt med familien hennes forstår omfanget av sykdommen hennes.  Sinnstilstanden hennes er  preget av depresjon, angst og sinne som trigger lysten til å overspise. 

Jo mer jeg prøver å hjelpe henne, desto mer distansere hun seg fra meg. Noe som kulminerte med at hun gjorde det slutt med meg da jeg prøvde å presse på psykolog.  Men det er åpenbart at hun har kommet til et punkt i livet hvor jeg er alvorlig bekymret for hennes videre fremtid.  Jeg er her usikker på hvordan jeg går frem siden jeg både vill redde henne, men også forholdet vårt. 

Trenger alt hjelp jeg kan få

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutes ago, Trine said:

Du bør legge innlegget under psykiatri, da får du kanskje et svar fra psykiateren.

Vi får håpe psykiateren trår til.

Anonymkode: 0331c...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...