Gå til innhold

Trening uke 47


påskelilje

Anbefalte innlegg

En grei uke for min del - ikke mer. Men greit nok:

Mandag: badmintontrening 1 time og 10 minutter

Onsdag: løping 7,8 km i skogen. Det var klissvått og dødstungt å løpe - jeg var helt gåen da jeg kom hjem...

Søndag: møkking og riding i 1,5 time :) - mest av det første. God trening! Veldig gøy å balansere rett på hesteryggen (rir barbak) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Red du med baken bar? :blink:

Anonymkode: d45ff...cb1

Haha!!! Nei, når en rir uten sal, med baken rett på hesteryggen (dog med bukse på egen bak), heter det å ri barbak (eller barbakk - ble litt usikker på hvordan det skrives) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei nok uke. såvidt:

Mandag - 40 min styrketrening

Torsdag - 3 km / 22 min joggetur med kjæresten

Søndag - 11 km / 30 min på trimsykkelen, skulle egentlig ut og løpe, men været var så ustabilt at det ble innetrening

Lørdag var jentungen og jeg på juleshopping og trasket rundt i Midtbyen i over 2 timer, rene treningsøkta det også! :D Det skrives barbak forøvrig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Grei nok uke:

3x styrketrening

2x sykling til jobb.

1x joggetur 4.9 km.

Joggeturen ble i nysnø, men greit nok.

Jeg er mentalt sett litt mer fokusert på styrketreningen nå som det ikke er helt sesongen for jogging. Det blir vel ski etter hvert.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Lillemus skrev:

Grei nok uke. såvidt:

Mandag - 40 min styrketrening

Torsdag - 3 km / 22 min joggetur med kjæresten

Søndag - 11 km / 30 min på trimsykkelen, skulle egentlig ut og løpe, men været var så ustabilt at det ble innetrening

Lørdag var jentungen og jeg på juleshopping og trasket rundt i Midtbyen i over 2 timer, rene treningsøkta det også! :D Det skrives barbak forøvrig. :) 

Minstejenta er bare helt henrykt for at jeg har begynt å ri :D Og det er jo faktisk veldig moro - selv om jeg bare er heeeeelt nybegynner. Skritter ytterst forsiktig bare på bane foreløpig, men veldig tilfredsstillende å merke at hesten lystrer og at min kropp lystrer hestens bevegelser - det er veldig god balansetrening, må jeg si!

Og så er det så gøy oppleve at jeg, som for det første er allergisk mot hest og for det andre ikke hadde noe trening med å være sammen med hest, nå kan være helt oppi hesten når jeg bruker zyrtec uten å bli allergisk, og kan gå inni en hesteflokk uten å være redd, være helt oppi hesten og strigle og kose, mens jeg lærer mer og mer av hestens kroppsspråk for hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gargamel skrev:

Grei nok uke:

3x styrketrening

2x sykling til jobb.

1x joggetur 4.9 km.

Joggeturen ble i nysnø, men greit nok.

Jeg er mentalt sett litt mer fokusert på styrketreningen nå som det ikke er helt sesongen for jogging. Det blir vel ski etter hvert.

Jeg har kommet helt ut av det med styrketrening... har ikke hatt en ordentlig økt i hele høst :(

Men den treningen jeg faktisk gjør, er nok ganske allsidig likevel, fordi jeg merker at jeg blir sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...