Gå til innhold

Dagens status


Villanda

Anbefalte innlegg

Ned 800 g. 3,6 kg. igjen.  

Endringer: mindre søtsaker, LITT mindre middagsporsjoner, mindre kveldsmat. Mosjon  har det dessverre blitt litt for lite av, da tenker jeg for helsa ellers, fysisk som psykisk. Er fornøyd. Det er SÅ enkelt og så vanskelig. Har levd helt greit. Ingen streng diett. 

Hvordan liker dere å mosjonere/ trene? Her går det i skogs-/fjellturer, sykling (for å komme et sted, men alt teller), av og til i lek/ballspill med barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Villanda skrev:

Ned 800 g. 3,6 kg. igjen.  

Endringer: mindre søtsaker, LITT mindre middagsporsjoner, mindre kveldsmat. Mosjon  har det dessverre blitt litt for lite av, da tenker jeg for helsa ellers, fysisk som psykisk. Er fornøyd. Det er SÅ enkelt og så vanskelig. Har levd helt greit. Ingen streng diett. 

Hvordan liker dere å mosjonere/ trene? Her går det i skogs-/fjellturer, sykling (for å komme et sted, men alt teller), av og til i lek/ballspill med barna. 

Jeg jogger to ganger i uka sammen med kjæresten og så trener jeg styrke eller tar en økt på trimsykkelen en gang i uka, so et minimum. Det er i alle fall målet i vinter. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Villanda skrev:

Ned 800 g. 3,6 kg. igjen.  

Endringer: mindre søtsaker, LITT mindre middagsporsjoner, mindre kveldsmat. Mosjon  har det dessverre blitt litt for lite av, da tenker jeg for helsa ellers, fysisk som psykisk. Er fornøyd. Det er SÅ enkelt og så vanskelig. Har levd helt greit. Ingen streng diett. 

Hvordan liker dere å mosjonere/ trene? Her går det i skogs-/fjellturer, sykling (for å komme et sted, men alt teller), av og til i lek/ballspill med barna. 

Så flott at du har gått ned 800 g.

Veiedagen min er mandag. Hadde samme vekt som forrige uke , men er fornøyd da jeg var på 3 sammenkomster som det ble servert  mye mat, kaker og konfekt .  I hverdagen går det nå ganske så greit.

Jeg liker best svømming og styrketrening (sirkeltrening i sal er best)  Turer langs sjøen og i skogen er også fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, November 29, 2016 den 6.40, Lillemus skrev:

Jeg jogger to ganger i uka sammen med kjæresten og så trener jeg styrke eller tar en økt på trimsykkelen en gang i uka, so et minimum. Det er i alle fall målet i vinter. :) 

Det er jo bra! Jeg er ikke så flink med mosjon nå. Det går litt i perioder, det også, pluss at det varierer med når og hvor mye jeg jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...