Gå til innhold

Å skrive perverse vitser og sprøe ting på facebookveggen min, fordi ingen ser det jeg legger ut...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hei. Jeg har de siste månedene opplevd 0 likes og 0 kommentarer på det jeg publiserer på veggen min på facebook. "Hva tenker du på" boksen på startsiden på facebook, som bilder av månen i ny/ne, og flotte solnedganger. Da tenkte jeg som så at jeg ikke blir oppdaget av de få venner på facebook jeg har, så jeg har nå begynt å skrive masse pervers humor og fantasi-synopser og grov dikte-tysk. Det går vel font, siden ingen følger meg/liker/kommenterer/ser innleggene mine av mine facebookvenner? (Vennene er familiemedlemmer og 2-3 andre).

Fortsetter under...

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Hei. Jeg har de siste månedene opplevd 0 likes og 0 kommentarer på det jeg publiserer på veggen min på facebook. "Hva tenker du på" boksen på startsiden på facebook, som bilder av månen i ny/ne, og flotte solnedganger. Da tenkte jeg som så at jeg ikke blir oppdaget av de få venner på facebook jeg har, så jeg har nå begynt å skrive masse pervers humor og fantasi-synopser og grov dikte-tysk. Det går vel font, siden ingen følger meg/liker/kommenterer/ser innleggene mine av mine facebookvenner? (Vennene er familiemedlemmer og 2-3 andre).

Hva er poenget? Jeg synes det virker barnslig. Kanskje du heller skal være litt mer aktiv og starte noen diskusjoner, eller poste litt mer ok ting i blant (og ikke bry deg om å bli likt hele tiden, det er jul, folk er travle :)

Anonymkode: a1d7c...662

Blomsterfluen

Ja. Men ingen bryr seg om innleggene mine. De sluttet å bry seg i oktober. Det var lenge før desember. Dette var det morsomste jeg skrev på facebookveggen nå i dag:

"Synopsis: Pompel var homo med Pilt. Reperatøren prøvde å røpe noen der at Pompel var homo, men han hadde jo ingen å si det til i serien pga at det bare var dem 3 der, så han prøvde å skille dem ved å si skumle "reparere" ord istedet. Pompel og Pilt skulle nemlig prøve å fikse dørene så de fikk komme inn rett dør å ha ANAL-SEX!!!"

Herremin så gøy dette er!!!

Blomsterfluen
15 minutter siden, Maw87 skrev:

Skjønner hvorfor du ikke får likes om dine statuser er i denne sjangeren. Det der passer heller inn i "mannegruppa Ottar" mener nå jeg.

Ja, men jeg begynte ikke å skrive sån grove ting før i går. Fordi jegvet at ingen ser dem alikevel! Jeg gjør det for gøy.

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja, men jeg begynte ikke å skrive sån grove ting før i går. Fordi jegvet at ingen ser dem alikevel! Jeg gjør det for gøy.

Så i prinsippet skriver du grove ting til deg selv? Tror vi har forskjellige definisjoner på hva gøy er altså.

Annonse

14 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Syns det du holder på med er litt kvalmende. Liker ikke sånne grove ting, tror det er mange som ikke liker det. Men hvis du skjuler der fra FB brukere er det jo din sak, folk har det gøy på ulike måter. 

Heller finne noen på facebook som du kan diskutere pinnedyr med, så får du tilbakemelding og likes? Denne engelskspråklige gruppen har 3811 medlemmer

https://www.facebook.com/groups/916833678330946/?fref=ts

Anonymkode: ccbdc...a95

14 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Men ingen bryr seg om innleggene mine. De sluttet å bry seg i oktober. Det var lenge før desember. Dette var det morsomste jeg skrev på facebookveggen nå i dag:

"Synopsis: Pompel var homo med Pilt. Reperatøren prøvde å røpe noen der at Pompel var homo, men han hadde jo ingen å si det til i serien pga at det bare var dem 3 der, så han prøvde å skille dem ved å si skumle "reparere" ord istedet. Pompel og Pilt skulle nemlig prøve å fikse dørene så de fikk komme inn rett dør å ha ANAL-SEX!!!"

:huh:

Anonymkode: deb9e...097

16 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Det er ikke normalt å drive å skrive om sex, homo, bæsj og promp på facebookveggen. Skjønner du ikke at det ikke er normalt? Isåfall så lærer jeg deg nå at det er IKKE normalt. Det er ekkelt!

Anonymkode: 905b3...d77

Blomsterfluen
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke normalt å drive å skrive om sex, homo, bæsj og promp på facebookveggen. Skjønner du ikke at det ikke er normalt? Isåfall så lærer jeg deg nå at det er IKKE normalt. Det er ekkelt!

Anonymkode: 905b3...d77

Ok. Men det gjør ingenting, for jeg syns det er gøy, og det er det viktigste. Ingen på facebook ser det alikevel, og det er jo bare oppdiktet hele greia.

19 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Hei. Jeg har de siste månedene opplevd 0 likes og 0 kommentarer på det jeg publiserer på veggen min på facebook.

Da tenkte jeg som så at jeg ikke blir oppdaget av de få venner på facebook jeg har, så jeg har nå begynt å skrive masse pervers humor og fantasi-synopser og grov dikte-tysk.

Det går vel font, siden ingen følger meg/liker/kommenterer/ser innleggene mine av mine Facebookvenner?

Det at du ikke får "likes" betyr ikke at andre ikke ser/oppdager innleggene. Det betyr ikke nødvendigvis at de ikke liker innleggene heller, det betyr bare at de ikke velger klikke "liker" på dem. 

Dersom du fortsetter å skrive rare og perverse innlegg er sjansen for å få "likes" enda mindre. Kanskje ender det med at de blokkerer deg eller sletter deg som venn. 

Endret av Kayia
På 3.12.2016 den 18.27, Blomsterfluen skrev:

Kanskje du legger ut for mye? De som legger ut ting stadig vekk får gjerne færre likes enn de som legger ut noe sjelden og kanskje mer gjennomtenkt.

Enkelte av mine FB-venner som legger ut for mye (i mine øyne) har jeg satt som skjult; jeg ønsket ikke å slette dem som venn, men får ikke opp innleggene på veggen.  Hadde noen som fra før la ut mye begynt å legge ut perversiteteter hadde jeg definitivt enten slettet dem som FB-venn eller i hvert fall skjult dem (eller hva det heter, husker ikke).

Annonse

7 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men det gjør ingenting, for jeg syns det er gøy, og det er det viktigste. Ingen på facebook ser det alikevel, og det er jo bare oppdiktet hele greia.

Hadde noen jeg følger på fb skrevet sånt så hadde jeg sluttet å følge rett og slett. Jeg skjønner godt at ingen gidder å kommentere det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...