Gå til innhold

NAVebord før jul for de som ikke jobber?

NAVebord for de som ikke jobber?  

8 stemmer

1. 1. NAVebord for de som ikke jobber?

• Ja
      3
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som ikke jobber får ikke mulighet til å gå på julebord. Syntes du NAV bør holde NAVebord for disse fattige stakkarene før jul?

Anonymkode: 86f2c...52d

Hadde det ikke vært bedre om de la en slant på trygda i desember? 

Annonse

2 timer siden, Lillemus skrev:

Hadde det ikke vært bedre om de la en slant på trygda i desember? 

Uføre får halv skatt og pensjonister får null skatt i desember. AAP vet jeg ikke.

Sosialklienter får ikke noe. Spess de med barn bør få ekstra i desember synes jeg.

Endret av Inner self
10 minutes ago, Inner self said:

Uføre får halv skatt og pensjonister får null skatt i desember. AAP vet jeg ikke.

Sosialklienter får ikke noe. Spess de med barn bør få ekstra i desember synes jeg.

De kan vel bruke barnetrygden på barna?

43 minutter siden, Kanonføde skrev:

Det er så synd på sosialklientene, men jeg er bare en snylter som gasser meg i rikdom. Det er det folk mener. De er syke, mens jeg er frisk. Det er det de mener. Bortskjemt uførepensjonist.

Nå er du litt emo, vel.

Annonse

2 minutes ago, slabbedask said:

Er eneste grunnen du ikke er sosial at du mener folk ser på deg som en "snylter"? Var du sosial før du begynte på nav?

Nei det er ikke eneste grunnen. Jeg var ikke sosial i tiden før jeg begynte på NAV.

Jeg vet egentlig ikke hva grunnen er. Til at jeg ikke er sosial.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...