Gå til innhold

Trening uke 48


påskelilje

Anbefalte innlegg

Nok en litt slapp uke:

Mandag: Badmintontrening 1 time og 20 min

Fredag: Badmintontrening 1 time

Søndag: Møkking, stell av hest og riding: 1,5 time

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aktivisert medlemskapet på treningssenter igjen og er fornøyd med 1 gå/løpetur og 2 ganger m kardio på senter. Den siste økten ble utført nettopp fordi jeg har sagt her at jeg skal klare 3 økter👍

Begynte å bli for mye "lapskaus-trening" i skogen nå, så greit å komme igang inne før jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det var i grunnen en bra uke. Syklet til/fra jobb tre ganger. Styrketrening tre ganger og en litt tung joggetur på ca 8 km i slaps, vann og regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En minimumuke:

Mandag - 30 min / 11 km på trimsykkelen

Torsdag - 4,8 km / 37:45 min joggetur med kjæresten, mørkt og vått og litt glatt

Søndag - 4,8 km / 37:41 min joggetur med kjæresten, speilglatt en del steder, vått og vindete, var godt å komme inn igjen!

Ellers har vi rundvasket soverommet (fredag) og på lørdag tok vi badet, stua og kjøkkenet i tillegg til at vi har bakt 3 sorter og hatt svigers på middagsbesøk i går - så denne helga var ikke noe hvilehjem! :) Men nå er det så rent og pent her at. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...