Gå til innhold

Bidra

Bidrar du med noe til fellesskapet, enten det er ting som jobb, frivillig arbeid eller tjenester?  

7 stemmer

1. 1. Bidrar du med noe til fellesskapet, enten det er ting som jobb, frivillig arbeid eller tjenester?

• JA
      5
    • NEI
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, slabbedask skrev:

Har laget div. gratis programvare. Men det er mer for spesielt interesserte, da.

Kunne De utdype dette, jeg har forstått det slik av musikkguruen(e) å forumet at lyden skal være så "ekte" og at folk som bruker datamaskinen til å for eksempel få "perfekte" toner og slikt da er det fake dårlig musikk og metalcore etc, og det er ikke bra ifølge eksperten(e) på DOL, ikke at jeg dømmer men er det slikt vi snakker om at du lager elektronisk musikk sånn at det høres "bedre" ut, eller lager du filtre som legger inn" feil" etc slik at musikken høres mer naturlig/ekte ut, eller hva er det du lager ?

Jeg tilhører forøvrig ikke musikkeliten/ekspertisen, så jeg dømmer deg ikke om du lager elektro eller autotuning for den sags skyld, men bare nysgjerrig

Anonymkode: 43a72...dbb

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/415191-bidra/#findComment-3737990
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...