Blomsterfluen Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 http://www.erfaringskompetanse.no/erfaring/lykkepiller-gir-hjerneskader/ Kan man få disse skadene mens man går på kun 40 mg fluoxetin, i foreksempel 2 år, eller er det bare i start av behandlingen? 0 Siter
kovakova Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Hjernen min har fungert mye bedre da jeg brukte ssri sp det troe jeg ingenting på 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Skrevet 5. desember 2016 15 minutter siden, kovakova skrev: Hjernen min har fungert mye bedre da jeg brukte ssri sp det troe jeg ingenting på Ok. Det skremmende i artikkelen er at jeg sliter met tannkjøttet og tennene og jeg får enkelte dager ekstreme lyn i hodet, og det stod det bla i den artikkelen. Jeg har ikke angst mere, men jeg har ømme nakkemuskler og tenk om det er ssrien jeg tar... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 Skrevet 5. desember 2016 Man kan lure på hvem man skal tro på. Anonymkode: ffbdf...7e3 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 6. desember 2016 Skrevet 6. desember 2016 Jeg synes ikke artikkelen ser troverdig ut, men jeg har heller ikke greie på medisin (artikkelforfatteren er familiesosiolog). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.