Gå til innhold

Ned 800 g


Villanda

Anbefalte innlegg

Er fornøyd. Er fornøyd uansett , så lenge det går rett vei. 2, 6 kg igjen til målvakt.  600 g igjen til jeg skal kjøpe nye finklær som belønning. Kanskje det blir nytt juleantrekk 😀

Det hjelper utrolig mye å være her med dere. Da tenker jeg meg om en ekstra gang. Har ofte lyst å spise når jeg er våken om natten. Når fristelsen har kommet denne uken, har jeg tenkt på dere, og greid å stå imot.

Driver dere med nattspising?

Spiser ganske variert egentlig. Ikke noe fast til noen måltid. F.e til frokost er det havregrøt, nutrilett bar (egentlig bare fordi det er så godt og så enkelt i travle morgener), skiver eller knekkebrød. 

Variert pålegg.  Ille alltid magert. Ofte majones også i helgene. 

Tenker en del på at det gjerne et det lille ekstra en legger på seg av.

Har klart å styre unda ungene sin nugatti. 

Spiser dere det samme hver dag?

Dårlig med trim siste uke på grunn av forkjølelse og julestri. 

Hvordan hår det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Villanda skrev:

Er fornøyd. Er fornøyd uansett , så lenge det går rett vei. 2, 6 kg igjen til målvakt.  600 g igjen til jeg skal kjøpe nye finklær som belønning. Kanskje det blir nytt juleantrekk 😀

Det hjelper utrolig mye å være her med dere. Da tenker jeg meg om en ekstra gang. Har ofte lyst å spise når jeg er våken om natten. Når fristelsen har kommet denne uken, har jeg tenkt på dere, og greid å stå imot.

Driver dere med nattspising?

Spiser ganske variert egentlig. Ikke noe fast til noen måltid. F.e til frokost er det havregrøt, nutrilett bar (egentlig bare fordi det er så godt og så enkelt i travle morgener), skiver eller knekkebrød. 

Variert pålegg.  Ille alltid magert. Ofte majones også i helgene. 

Tenker en del på at det gjerne et det lille ekstra en legger på seg av.

Har klart å styre unda ungene sin nugatti. 

Spiser dere det samme hver dag?

Dårlig med trim siste uke på grunn av forkjølelse og julestri. 

Hvordan hår det med dere?

Er også fornøyd, har gått ned 500 g. Har 15,2 kg igjen. Det beste av alt er at jeg fortsatt er røykfri :)

Jeg sliter også med nattspising, men har den siste uka greid å la være. :)

Kroppen er kranglete så jeg har dessverre ikke fått trent de siste ukene. Skal begynne med litt trening av overkroppen , litt er bedre enn ingenting . 

Jeg spiser mye det samme hver dag og trives med det. :)

Jeg pleier å bli dårligere i desember, men i år ser det ut som om det blir litt bedre. Foreløpig er formen mye bedre enn forventet på denne tiden. :)  Hjelper mye med en god terapeut på laget :)

Føler det litt mer forpliktende når jeg skriver her :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, emilie321 skrev:

Er også fornøyd, har gått ned 500 g. Har 15,2 kg igjen. Det beste av alt er at jeg fortsatt er røykfri :)

Jeg sliter også med nattspising, men har den siste uka greid å la være. :)

Kroppen er kranglete så jeg har dessverre ikke fått trent de siste ukene. Skal begynne med litt trening av overkroppen , litt er bedre enn ingenting . 

Jeg spiser mye det samme hver dag og trives med det. :)

Jeg pleier å bli dårligere i desember, men i år ser det ut som om det blir litt bedre. Foreløpig er formen mye bedre enn forventet på denne tiden. :)  Hjelper mye med en god terapeut på laget :)

Føler det litt mer forpliktende når jeg skriver her :)

 

Tommel opp for røykfrihet OG ingen nattspising. Før pleide jeg røyke om natta når jeg var våken. Synes det er godt gjort å gå ned i vekt rett etter røykeslutt!

Så bra at det ser lovende ut for deg denne desember. Kan jeg spørre hva du sliter med? Mulig jeg har lest om det, men jeg er glemsk.

Glemte skrive en positiv ting hos meg: bare etter 1,6 kg. er det mye mer behagelig å gå med dongeribuksene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg har gått litt opp den siste uka, men håper det er pga mensen, og at jeg går ned igjen nå. Trener litt mindre nå når været er kaldere, så jeg burde finne frem trimsykkelen og ta en økte med den per uke. Jeg spiser ikke om natta nei. Kunne fint gjort, har nesten alltid plass til litt mat - men jeg prøver å overstyre hjernen med å tenke at jeg ikke har behov for mat utenom måltidene, og dessuten sover jeg som regel hele natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Villanda skrev:

Er fornøyd. Er fornøyd uansett , så lenge det går rett vei. 2, 6 kg igjen til målvakt.  600 g igjen til jeg skal kjøpe nye finklær som belønning. Kanskje det blir nytt juleantrekk 😀

Det hjelper utrolig mye å være her med dere. Da tenker jeg meg om en ekstra gang. Har ofte lyst å spise når jeg er våken om natten. Når fristelsen har kommet denne uken, har jeg tenkt på dere, og greid å stå imot.

Driver dere med nattspising?

Spiser ganske variert egentlig. Ikke noe fast til noen måltid. F.e til frokost er det havregrøt, nutrilett bar (egentlig bare fordi det er så godt og så enkelt i travle morgener), skiver eller knekkebrød. 

Variert pålegg.  Ille alltid magert. Ofte majones også i helgene. 

Tenker en del på at det gjerne et det lille ekstra en legger på seg av.

Har klart å styre unda ungene sin nugatti. 

Spiser dere det samme hver dag?

Dårlig med trim siste uke på grunn av forkjølelse og julestri. 

Hvordan hår det med dere?

Jeg var veldig fornøyd på lørdag morgen - vekta viste et meget hyggelig tall, men så var det tid for baking... Og på søndag hadde vi svigers på middagsbesøk og serverte klubb med sirup, flesk og duppe (jeg regnet ut at jeg smelte av ca. 1000 kcal på det ene måltidet!!!!). I går var jeg hos en tante på førjulsbesøk og da ble det litt kaker så nå har jeg spist meg opp 1400 gram på 3 dager. *haha* Og på torsdag er det duket for årets julelunsj og da ser vi i alle fall ikke på kaloriene! Men ellers skal jeg ha fokus på maten fremover altså, ellers veier jeg like mye etter jul som da vi kom hjem fra Kreta i sommer, har gått ned 6,5 kg siden da! :) Altså på lørdag hadde jeg det... ;) 

Jeg er et vanedyr så det går mye i det samme i matveien ja, men jeg spiser ikke om natten. Jeg kan være småsulten da, men vet at dersom jeg begynner å spise da så tenker kroppen min at det var en knakende god ide og så våkner den hver natt og vil ha mat! Og det er ikke aktuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Villanda skrev:

Tommel opp for røykfrihet OG ingen nattspising. Før pleide jeg røyke om natta når jeg var våken. Synes det er godt gjort å gå ned i vekt rett etter røykeslutt!

Så bra at det ser lovende ut for deg denne desember. Kan jeg spørre hva du sliter med? Mulig jeg har lest om det, men jeg er glemsk.

Glemte skrive en positiv ting hos meg: bare etter 1,6 kg. er det mye mer behagelig å gå med dongeribuksene mine.

Hei

Jeg røkte også på natta, pleide å sove fra 1 - 5 timer i døgnet og da ble det mye røyk. Kjenner at kroppen har godt av å være røykfri, for ikke å si lommeboka :)  Sover nå brukbart på 300 mg Quetiapin. Alt går så mye lettere når jeg får nok søvn.

Sliter med PTSD, psykoser og depresjoner. Har vært igjennom mange diagnoser, men vet egentlig ikke hva de lærde landet på. 

Så flott at du merker det på klærne dine. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...