Gå til innhold

Hvordan fange en smart morder uten drapsmotiv

Anbefalte innlegg

Hva gjør en da, la oss si at en person har en psykdom som gjør at han synes det er artig å drepe folk, samtidig som han er smart nok til å velge metode tidspunkt og sted slik at han ikke blir sett eller tatt

Får man tatt en slik person ? 

Anonymkode: 19a24...6ee

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva gjør en da, la oss si at en person har en psykdom som gjør at han synes det er artig å drepe folk, samtidig som han er smart nok til å velge metode tidspunkt og sted slik at han ikke blir sett eller tatt

Får man tatt en slik person ? 

Tja, viss han er smart nok til å ikke bli tatt så blir han jo ikke tatt.. hehe

Anonymkode: 1499a...21d

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, viss han er smart nok til å ikke bli tatt så blir han jo ikke tatt.. hehe

jajajaja...........;) 

Men altså jeg mener en blir jo som regel tatt fordi en har motiv som er ganske åpenlyst og har et forhold til offeret, eller fordi en er dum og legger igjen mange spor,. Men hva med de som ikke faller inn under de kategoriene får de bare leve livet i friheten og kjøre på de da ? Eller overser jeg noe vesentlig her ?

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jajajaja...........;) 

Men altså jeg mener en blir jo som regel tatt fordi en har motiv som er ganske åpenlyst og har et forhold til offeret, eller fordi en er dum og legger igjen mange spor,. Men hva med de som ikke faller inn under de kategoriene får de bare leve livet i friheten og kjøre på de da ? Eller overser jeg noe vesentlig her ?

Noe av det første purken ser etter er vel familie/forhold som avdøde kan ha og motiv til at noen skulle ønske denne personen drept. Dersom det er noen som bare dreper tilfeldige for moro skyld og det er uten vitner f.eks viss man dreper noen midt i skogen så er det nok vanskelig å få tatt de. Men nå har vi ikke akkurat så mange av disse morderne som bare dreper "for moro siyld" i norge heller da. Men det er jo  andre måter å bli felt på også, de kan sjekke hvilke mobiler som har vært i området for eksempel osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...