Gå til innhold

Normalt å "space out" om man tar en xexodent fluortablett om natta?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Er det normalt å bli helt surrete i hodet etter å ha tatt sån fluorpille med lakrissmak for å få litt fuktighet i munnen en gang om natta/kvelden når jeg skal sove? (Attacks med at jeg faller bort/får sorte hull i hukommelsen/tror jeg skal dø) jeg tar en sån pille avogtil på dagen også, men da bare en pille påfølgende natt. (2 daglig står det nemlig på boksen) jeg får ikke sån følelser om dagen, bare når jeg sover/skal sove etter å ha tatt xexodent fluor pille.

Fortsetter under...

Nei, det er ikke vanlig i det hele tatt. Barn får fluortabletter, de ville ikke gitt noe med så alvorlige bivirkninger som du tror de har, til barn... Eller voksne heller for den sags skyld.

Endret av Inner self
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Er det normalt å bli helt surrete i hodet etter å ha tatt sån fluorpille med lakrissmak for å få litt fuktighet i munnen en gang om natta/kvelden når jeg skal sove? (Attacks med at jeg faller bort/får sorte hull i hukommelsen/tror jeg skal dø) jeg tar en sån pille avogtil på dagen også, men da bare en pille påfølgende natt. (2 daglig står det nemlig på boksen) jeg får ikke sån følelser om dagen, bare når jeg sover/skal sove etter å ha tatt xexodent fluor pille.

Er dette mer hypo-tullings?

Anonymkode: 16a95...fc6

Blomsterfluen
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette mer hypo-tullings?

Anonymkode: 16a95...fc6

Jeg har jo sagt at den tråden der om at jeg hadde løyet bare var ironisk ment!!! Jeg er ikke hypo. Jeg har helseangst ja (bare redd for å få dødelig kreft og å dø, uten å tro at jeg har det før evntuelt legen sier det), men jeg tror ikke jeg feiler noe, sån som de med hypokondri gjør.

Blomsterfluen
16 minutter siden, Inner self skrev:

Nei, det er ikke vanlig i det hele tatt. Barn får fluortabletter, de ville ikke gitt noe med så alvorlige bivirkninger som du tror de har, til barn... Eller voksne heller for den sags skyld.

Ok. Jeg tror ikke at det er fluortablettene men måtte spørre her for å utelukke det. Da er det sikkert noe annet som gjør det. Det kommer sort hull på veggen i panikkanfallene i senga.

Annonse

Blomsterfluen
6 minutter siden, Maw87 skrev:

Er dette seriøst ment? At du tenker at fluortabletter kan gjøre noe sånt?🤔

Ja. Jeg bare lurte på om årsaken kunne være fluortablettene (fluoren)

6 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Er det ikke fluesoppen de dyrker frem fluor fra?

"Virkestoffet" i rød fluesopp har ingenting med fluor å gjøre, hvis det var det du tenkte på.  Det er ikke fluor i fluesopp.

Fluor er giftig, men en voksen må spise svært store mengder tabletter før det er snakk om overdose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...