Gå til innhold

Gleder du deg til 2017?

Gleder du deg til 2017?  

6 stemmer

1. 1. Gleder du deg til 2017?

• JA
      3
    • NEI
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg gleder meg til 2017.  Nytt år og nye muligheter. Til tross for min alder så føler jeg at jeg står i startgropa til noe nytt og spennende , men også skremmende. Mye er opp til meg selv, om jeg tørr å ta de mulighetene som dukker opp. Og om jeg tørr å begynne og stole på meg selv. Om jeg tørr å bli glad i meg selv.

2017 skal bli mitt beste år noensinne :)

Annonse

Må ikke tenke sånn da,Trine !.. Ikke bra. Gleder meg jo til at jeg kanskje kommer ett skritt nærmere ett "normalt" liv uten trygd, med tanke på at jeg kommer lenger i utdannelsen min...  Merker jeg har fått mye bedre mestringsfølelse og selvtillit etter jeg begynte å gjøre noe igjen da, og får bruke hodet litt.. Er veldig glad for at jeg turte å satse på fremtida ! . Så 2017 både gleder og gruer jeg meg til, kan man kanskje si. Både gleder og gruer meg til videre skolegang, veit jo ikke hvordan det går, men gleder meg til å jobbe meg frem mot en bedre fremtid !. Jeg er liksom 27 år gammel, og er jo ikke sånn at jeg er så gammal at det er noen krise om jeg ikke er ferdig med studier før jeg er rundt 30. Blir jo fort ett liv i arbeidslivet på over 30 år det, kanskje til og med 37 eller noe der omkring om jeg greier å jobbe til jeg er 67. Naturligvis forutsatt at det ikke viser seg NAV hadde rett i at jeg er arbeidsufør da :( Men skader jo ikke å prøve å gjøre noe.. Hadde antageligvis ikke takla å gått resten av livet på trygd uansett, så noe måtte jeg jo gjøre.

Endret av Jokke89
21 minutter siden, Jokke89 skrev:

Må ikke tenke sånn da,Trine !.. Ikke bra. Gleder meg jo til at jeg kanskje kommer ett skritt nærmere ett "normalt" liv uten trygd, med tanke på at jeg kommer lenger i utdannelsen min...  Merker jeg har fått mye bedre mestringsfølelse og selvtillit etter jeg begynte å gjøre noe igjen da, og får bruke hodet litt.. Er veldig glad for at jeg turte å satse på fremtida ! . Så 2017 både gleder og gruer jeg meg til, kan man kanskje si. Både gleder og gruer meg til videre skolegang, veit jo ikke hvordan det går, men gleder meg til å jobbe meg frem mot en bedre fremtid !. Jeg er liksom 27 år gammel, og er jo ikke sånn at jeg er så gammal at det er noen krise om jeg ikke er ferdig med studier før jeg er rundt 30. Blir jo fort ett liv i arbeidslivet på over 30 år det, kanskje til og med 37 eller noe der omkring om jeg greier å jobbe til jeg er 67. Naturligvis forutsatt at det ikke viser seg NAV hadde rett i at jeg er arbeidsufør da :( Men skader jo ikke å prøve å gjøre noe.. Hadde antageligvis ikke takla å gått resten av livet på trygd uansett, så noe måtte jeg jo gjøre.

Kjempefint at du satser på fremtidig skolegang, og 30 er absolutt ingen alder.;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...