Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo lei samme brød dag ut og dag, må ha variasjon. Så da må jeg i praksis lese innholdsfortegnelsen for alle sammen de har der, og hvis det kommer noen nye så må jeg lese innholdsfortegnelsen på de også. Og ikke bare det, jeg må huske hvem som har marint fett og ikke, og det er ingen enkel oppgave om det er kanskje 30 forskjellige brød.

Anonymkode: 32748...5c2

Siden du vet at noen inneholder marint fett leser du tydeligvis innholdsfortegnelsen ETTER at du har kjøpt brødet. Om du endrer vanen og leser FØR kjøp har du løst problemet.

Gjest Gargamel
På 7.12.2016 den 21.33, AnonymBruker skrev:

Noen av kjøpebrødene inneholder visst "marint fett"... det syns jeg er helt idiotisk, fordi noen ganger kommer det noen biter som smaker tran... :(

Jeg kan ikke fordra tran. Harskt fiskefett... kvalmende.

Noen som har en "løsnings"?

Finn en eller to typer brød du liker og hold deg til det. Les innholdsfortegnelsen først hvis du vil prøve andre brødtyper. 

Spørsmål?

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har funksjonsnedsettelser så er det ikke sikkert man orker å stå i butikken og studere innholdsfortegnelser.

Mulig man kan finne innholdsfortegnelsene på nettet?

Anonymkode: 69bad...1ec

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har funksjonsnedsettelser så er det ikke sikkert man orker å stå i butikken og studere innholdsfortegnelser.

Men da får man sjekke brødposen i ro og fred når man kommer hjem. Så får man spise det brødet selv om man synes det smaker tran og kjøpe et annet neste gang. Du snakker om lage problemer av ingenting.

5 hours ago, Lillemus said:

Men da får man sjekke brødposen i ro og fred når man kommer hjem. Så får man spise det brødet selv om man synes det smaker tran og kjøpe et annet neste gang. Du snakker om lage problemer av ingenting.

Nei, jeg spiser aldri mer tran-brød.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...