Gå til innhold

Svarte larver i leiligheten

Anbefalte innlegg

Nå i det siste har jeg funnet fire svarte larver i leiligheten, og det har alltid vært på veggene. Der synes jo larvene ekstra godt også, fordi veggene er hvite. Larvene er cirka 3-4 centimeter lange, og kølsvarte. Den ene var noe feitere enn de andre tre. 

To av larvene har jeg sett forskjellige hjørner i stua, den ene på veggen ved badet og den fjerde på veggen over kjøkkenbenken. Hva kan dette være for noe? Noen som har noen formeninger? Jeg tror ikke det er melbiller, og fleskeklanner er vel mer å regne som biller de også. Hva kan jeg gjøre for å få dem ut av leiligheten? Sånn utenom å støvsuge og vaske regelmsessig.

Jeg synes jo dette er ekkelt, og frykter det verste - at de har samla seg sammen i en eller annen mørk krok, og hvis jeg kommer for nær den kroken så ramler larvene ut i flokkevis, akkurat som det skulle vært kakerlakker eller annen trollskap.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/415286-svarte-larver-i-leiligheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...