Gå til innhold

Får du julestemning av dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det ikke jeg. Må være rettet mot fattige, som ikke har råd til sin daglige kokka.

Anonymkode: 2c105...0c3

Kanskje det er for å få folk til å drikke drippel-dose i jula?

Hvem vet.

Anonymkode: a294d...fc7

Annonse

51 minutes ago, AnonymBruker said:

Trippel dose av trippel dose blir det da, vel.

Sånn er det nok.

Anonymkode: a294d...fc7

Trippel dose av trippel dose er overdose, vel.

Og det vil vi ikke ha noe av på selveste julaften.

De første sekundene kan jeg kjenne litt julestemning, men når den cola-melodien kommer så forsvinner jo den og alt jeg tenker er "reklame". De eneste gangene jeg drikker cola er forøvrig når jeg har omgangssyke så det gir uansett ingen gode assosjonasjoner, det smaker jo sukkerlake og jævlig bare.

5 hours ago, Lillemus said:

De første sekundene kan jeg kjenne litt julestemning, men når den cola-melodien kommer så forsvinner jo den og alt jeg tenker er "reklame". De eneste gangene jeg drikker cola er forøvrig når jeg har omgangssyke så det gir uansett ingen gode assosjonasjoner, det smaker jo sukkerlake og jævlig bare.

Håper du rister ut kullsyren først?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...