Gå til innhold

Flaut å være enslig i familieselskap?

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Gargamel skrev:

Den vanligste tanken min er at det er rart at attraktive folk er enslige. Jeg kan lure litt på om det er selvvalgt eller om de er for kresne til å slå seg til ro med noen.

Bra du innrømmer at du tenker ditt.

Anonymkode: a4a5f...9cf

Fortsetter under...

Annonse

På ‎13‎.‎12‎.‎2016 den 18.10, Gargamel skrev:

Den vanligste tanken min er at det er rart at attraktive folk er enslige. Jeg kan lure litt på om det er selvvalgt eller om de er for kresne til å slå seg til ro med noen.

Det hadde vært morsomt om dette var svaret fra en som er singel, da ;-) Litt sånn selvskryt på en måte. Hehehe.

Til TS: Nå har ikke jeg vært singel så veldig lenge i mitt liv, unntatt barne- og ungdomsårene, men jeg har aldri tenkt på det som flaut for meg å være singel i familieselskap. Men jeg har i ulike lag/grupperinger (herunder tildels familieselskaper) lettere kjent på at jeg har _ønsket_ jeg ikke var singel.

Om andres deltakelse i selskaper tenker jeg ikke noe fra eller til om de er single, selv om jeg jo kan tenke over temaet innimellom sånn ellers. Det er jo ikke noe unaturlig eller rart i å tenke ting om folk man kjenner, og single er jo ikke unntatt fra det. Man kan likeså gjerne tenke om folk "hvordan holder h*n ut med den dusten?" som tanker om deres vaner og valg forøvrig.

35 minutter siden, morsan skrev:

Det hadde vært morsomt om dette var svaret fra en som er singel, da ;-) Litt sånn selvskryt på en måte. Hehehe.

Til TS: Nå har ikke jeg vært singel så veldig lenge i mitt liv, unntatt barne- og ungdomsårene, men jeg har aldri tenkt på det som flaut for meg å være singel i familieselskap. Men jeg har i ulike lag/grupperinger (herunder tildels familieselskaper) lettere kjent på at jeg har _ønsket_ jeg ikke var singel.

Om andres deltakelse i selskaper tenker jeg ikke noe fra eller til om de er single, selv om jeg jo kan tenke over temaet innimellom sånn ellers. Det er jo ikke noe unaturlig eller rart i å tenke ting om folk man kjenner, og single er jo ikke unntatt fra det. Man kan likeså gjerne tenke om folk "hvordan holder h*n ut med den dusten?" som tanker om deres vaner og valg forøvrig.

Antar noen synes det er vanskeligere ("flauere") å være singel uten barn i familieselskaper enn å være skilt med barn; da har man jo i det minste vist at man var i stand til å skaffe seg en partner. 

3 minutter siden, Xtra skrev:

Antar noen synes det er vanskeligere ("flauere") å være singel uten barn i familieselskaper enn å være skilt med barn; da har man jo i det minste vist at man var i stand til å skaffe seg en partner. 

Ja, det er jeg enig i, men kan nok føles flaut for skilte også, om det år mange år, det har vært mange kortvarige forhold, og kanskje særlig om eksen for lengst er etablert på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...