Gå til innhold

Opp


Villanda

Anbefalte innlegg

Mindre fornøyd i dag.  Opp 200 g. Ikke helt sikker på hvorfor, sikkert litt her og litt der.  Litt mye fete oster, en desert, en pepperkake her, litt mye middag der..

Positivt: Heldigvis er buksene fremdeles behagelige. Og jeg har ligget unda nugattien til ungene

Skjerpings fra nå av!

Hvordan går det med dere? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Villanda skrev:

Mindre fornøyd i dag.  Opp 200 g. Ikke helt sikker på hvorfor, sikkert litt her og litt der.  Litt mye fete oster, en desert, en pepperkake her, litt mye middag der..

Positivt: Heldigvis er buksene fremdeles behagelige. Og jeg har ligget unda nugattien til ungene

Skjerpings fra nå av!

Hvordan går det med dere? 

 

200 g er ingenting, det er bare en helt naturlig svingning i vekten, kan skyldes vann i kroppen, at mensen er rett rundt hjørnet eller noe mer tarminnhold.

Jeg spiste på meg 1,5 kg i forrige uke, men i dag var 1,1 kg borte igjen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk plutselig opp 1,6 kilo for en drøy uke siden, og har ikke gått ned noe etterpå :-(

Nå hadde vi en helg med mye ekstra god mat og drikke, men likevel... æsj.

Har ikke jogget på en stund, så jeg regner nok med at jeg har litt lavere kaloriforbruk enn jeg hadde tidligere i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg gikk plutselig opp 1,6 kilo for en drøy uke siden, og har ikke gått ned noe etterpå :-(

Nå hadde vi en helg med mye ekstra god mat og drikke, men likevel... æsj.

Har ikke jogget på en stund, så jeg regner nok med at jeg har litt lavere kaloriforbruk enn jeg hadde tidligere i høst.

Vi får bare fortsette med friskt mot. Se framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Villanda skrev:

Mindre fornøyd i dag.  Opp 200 g. Ikke helt sikker på hvorfor, sikkert litt her og litt der.  Litt mye fete oster, en desert, en pepperkake her, litt mye middag der..

Positivt: Heldigvis er buksene fremdeles behagelige. Og jeg har ligget unda nugattien til ungene

Skjerpings fra nå av!

Hvordan går det med dere? 

 

Det går veldig bra. 7,5 kg på 7 uker. Lagt om stilen. Nytt regime. Ikke søte eller fete ting. Jeg koser meg med så "naturlige" matvarer som mulig og lager for det meste mat fra scratch. Spiser mye melon av ulike slag når jeg føler behov for noe ekstra. Baker nydelig knekkebrød som er vel så godt som potetgull. Prøver å få i meg såpass mye proteiner at jeg ikke blir overmannet av sult i utide. Ellers spiser jeg helt vanlig. Ikke så mye hokus pokus. Men jeg har begynt med noe helt nytt: PepsiMax. Har ikke rørt en dråpe brus i hele mitt liv men når går det ned på høykant. Jeg skal ned en del kilo så jeg må være tålmodig og ikke bli oppgitt om det går litt trått, men nå har jeg i alle fall fått en kickstart :o)

Anonymkode: 34905...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Tuesday, December 13, 2016 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Det går veldig bra. 7,5 kg på 7 uker. Lagt om stilen. Nytt regime. Ikke søte eller fete ting. Jeg koser meg med så "naturlige" matvarer som mulig og lager for det meste mat fra scratch. Spiser mye melon av ulike slag når jeg føler behov for noe ekstra. Baker nydelig knekkebrød som er vel så godt som potetgull. Prøver å få i meg såpass mye proteiner at jeg ikke blir overmannet av sult i utide. Ellers spiser jeg helt vanlig. Ikke så mye hokus pokus. Men jeg har begynt med noe helt nytt: PepsiMax. Har ikke rørt en dråpe brus i hele mitt liv men når går det ned på høykant. Jeg skal ned en del kilo så jeg må være tålmodig og ikke bli oppgitt om det går litt trått, men nå har jeg i alle fall fått en kickstart :o)

Anonymkode: 34905...404

7,5 på 7 uker må være en kickstart ja.  Er det ikke et halvt til ett kg. i uka som anbefales?

Jeg drikker altfor mye brus. Lettbrus da. Det er vanskeligere for meg å slutte med brus en det var å kutte røyken..

Endret av Villanda
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...