Inner self Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Jeg liker ikke å pynte meg. Allerhelst går jeg i joggebukse. Men dette er ikke populært i selskap. Så da blir det enten bukse og skjorte, eller hel dress. Spess dress er stress. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 18 minutter siden, Inner self skrev: Jeg liker ikke å pynte meg. Allerhelst går jeg i joggebukse. Men dette er ikke populært i selskap. Så da blir det enten bukse og skjorte, eller hel dress. Spess dress er stress. Nei, joggebukse slår vel ikke akkurat an i selskap. Hehehe...dress er stress. Er nok en grunn til at det heter dress 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 9 timer siden, Trine skrev: Det er dette jeg ikke helt forstår. At man blir glad for å se andre man kjenner pyntet. Når alle har fine klær blir det snart noe god mat å få. Man assosierer det med positive ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 14. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2016 2 minutter siden, Gargamel skrev: Når alle har fine klær blir det snart noe god mat å få. Man assosierer det med positive ting. Aha, kanskje det er der det slår feil for meg da. Det er så mye mas at det blir vanskelig å nyte maten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 55 minutter siden, Madelenemie skrev: Hei! Enig, langt på vei, men slips og ting som struper i halsen...det er ikke behagelig. Sløyfe er kanskje bedre.... man kan se frem til å løsne på snippen etter hvert:-) Jeg har prøvd meg med sløyfe, men føler ikke at det er min stil. Den første avataren min på dol hadde jo slips. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 34 minutter siden, Gargamel skrev: Jeg har prøvd meg med sløyfe, men føler ikke at det er min stil. Den første avataren min på dol hadde jo slips. Hm, Jeg liker stil ( ang sløyfe, så MÅ det være de man knytter selv, det ser stilig ut når man løser de opp ut på kvelden:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 19 timer siden, Trine skrev: Nå begynner jeg å lure på om familien min er litt ekstra glad i å pynte seg. Kanskje ikke pappa da, men han er godt oppdratt av mamma. Det er kjole og skjørt så fort anledningen byr seg. En familiebursdag er mer enn nok for å finne fram kjolen. Men nå føler jeg at jeg tross alt ikke er så "under-pynta" når jeg er i bursdag. Det er sikkert litt forskjell fra familie til familie hvor mye en pynter seg i familiebursdager. Som regel pynter jeg meg litt, men ikke så veldig. Var i en familiebursdag (t.o.m. rundt tall) i forrige uke, og da hadde omtrent halvparten pyntet seg litt (sikkert bare sånn som noen mener er vanlig jobbantrekk, men litt mer enn hverdagstøy hjemme liksom), og andre halvparten gikk i vanlig hverdagsantrekk. Jeg kom rett fra jobb, og gikk i dongeribukse, en vanlig genser og et skjerf. Men det var veldig uformelt, men veldig hyggelig selskap :-) 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg liker å pynte meg i den forstand at jeg i selskapelig lag gjerne har på meg kjole. Men jeg har jo en haug med "hverdagskjoler" også. Hvis du summerere alt jeg har av kjoler til sommer/vinter/fest/hverdags så har jeg sikkert 50 kjoler. Jeg synes de aller fleste kjolene mine er veldig behagelige. Dersom noe er ubehagelig så må det være visse typer strømpebukser, derfor er sommerkjole og sandaler favoritten når været tillater det. Ellers gjelder det å kjøpe strømpebukser som er lange nok i beina og livet til at de ikke bare blir sidrumpa og/eller ruller ned. Jeg synes jo folk kan være vel så pyntet med bukser som med kjole, med unntak av til skikkelig festlig lag da (litt kjedelig med buksedamer i bryllup fx). Men jeg skjønner ikke at kjole skal være noe ubekvemt i forhold til bukser (unnatt joggis etc). Bukser har gjerne linninger som kan kjennes stive når man sitter, og du får stress med å ha topper som passer til både i utseende og passform. Mye lettere med alt-i-ett-løsningen: Kjole! :-) Jeg synes også det er hyggelig at andre pynter seg (etter forholdene og personlighet). Det hadde vært stusselig om alle skulle gå i akkurat det samme til hverdags som fest, og iallfall om de kommer med turbukse/joggebukse! Lit tpynting indikerer både at det er en litt finere anledning enn å bare sitte og slange seg i sofaen hjemme, og det viser også respekt og innsats overfor vertsskapet og gjestene forøvrig. Vedrørende dette med å bruke samme antrekk flere ganger: Jeg prøver å unngå å bruke samme klær to dager på rad på jobb; men jeg har hatt samme røde julekjole i årevis :-) Selv om jeg er kjoledame de luxe så sminker jeg meg sjelden til hverdags, og jeg liker best at håret bare er lufttørket. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 På 13.12.2016 den 23.34, Trine skrev: Liker ikke å ha veske. Mistenker at det er noen sånne som deg der ute, som faktisk liker å pynte seg. Veske er enda mindre interessant enn å pynte seg,synes jeg! Liker heller ikke pynting. Kan til nød være ok med bunad, min er god og romslig og det nærmeste jeg kommer turbukse og ulloverdel😉 Trikset er å aldri kjøpe klær som ikke er behagelige på. Tights og lang rett overdel, enten i bomull eller ull, er det lengste jeg strekker meg. Bruker aldri sko med høy hæl, stort sett joggesko, men har gode bunadssko. Så konklusjonen er vel at jeg tenker omtrent som deg😏 Anonymkode: 403ee...761 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 4 timer siden, morsan skrev: Jeg liker å pynte meg i den forstand at jeg i selskapelig lag gjerne har på meg kjole. Men jeg har jo en haug med "hverdagskjoler" også. Hvis du summerere alt jeg har av kjoler til sommer/vinter/fest/hverdags så har jeg sikkert 50 kjoler. Jeg synes de aller fleste kjolene mine er veldig behagelige. Dersom noe er ubehagelig så må det være visse typer strømpebukser, derfor er sommerkjole og sandaler favoritten når været tillater det. Ellers gjelder det å kjøpe strømpebukser som er lange nok i beina og livet til at de ikke bare blir sidrumpa og/eller ruller ned. Jeg synes jo folk kan være vel så pyntet med bukser som med kjole, med unntak av til skikkelig festlig lag da (litt kjedelig med buksedamer i bryllup fx). Men jeg skjønner ikke at kjole skal være noe ubekvemt i forhold til bukser (unnatt joggis etc). Bukser har gjerne linninger som kan kjennes stive når man sitter, og du får stress med å ha topper som passer til både i utseende og passform. Mye lettere med alt-i-ett-løsningen: Kjole! :-) Jeg synes også det er hyggelig at andre pynter seg (etter forholdene og personlighet). Det hadde vært stusselig om alle skulle gå i akkurat det samme til hverdags som fest, og iallfall om de kommer med turbukse/joggebukse! Lit tpynting indikerer både at det er en litt finere anledning enn å bare sitte og slange seg i sofaen hjemme, og det viser også respekt og innsats overfor vertsskapet og gjestene forøvrig. Vedrørende dette med å bruke samme antrekk flere ganger: Jeg prøver å unngå å bruke samme klær to dager på rad på jobb; men jeg har hatt samme røde julekjole i årevis :-) Selv om jeg er kjoledame de luxe så sminker jeg meg sjelden til hverdags, og jeg liker best at håret bare er lufttørket. Sånne nylonstrømpebukser er ubehagelig. Noe av det ubehagelige med kjoler er at man må sitte veldig riktig. Jeg flytter på meg hele tiden og det tar seg ikke ut med kjole. Så snubler man dersom den er lang og man går i en trapp. Så er den upraktisk når man skal på do. Så har den ingen lommer. Og, kanskje det værste, man kan ikke gå i sokkelesten når man har kjole. Så føler jeg mer generelt utilpass med kjole. Men jeg ser jo fordelen med å slippe å finne en overdel som passer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Veske er enda mindre interessant enn å pynte seg,synes jeg! Liker heller ikke pynting. Kan til nød være ok med bunad, min er god og romslig og det nærmeste jeg kommer turbukse og ulloverdel😉 Trikset er å aldri kjøpe klær som ikke er behagelige på. Tights og lang rett overdel, enten i bomull eller ull, er det lengste jeg strekker meg. Bruker aldri sko med høy hæl, stort sett joggesko, men har gode bunadssko. Så konklusjonen er vel at jeg tenker omtrent som deg😏 Anonymkode: 403ee...761 Ja, bunad ser jeg for meg at ikke er så ille. Men det blir jo litt overkill noen ganger. Jeg har en dressbukse, den er ikke så ille. Har til og med strikk i livet Så har jeg en skjorte med stretch. Syns det er håpløst å finne penklær, orker ikke lete så mye heller. Men det er så mye dill. Paljetter og blonder og gudene vet hva. Eneste fordelen med å pynte seg er at man setter ekstra stor pris på ullgenseren og de behagelige buksene når man endelig kan skifte igjen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 6 minutter siden, Trine skrev: 1. Sånne nylonstrømpebukser er ubehagelig. 2. Noe av det ubehagelige med kjoler er at man må sitte veldig riktig. Jeg flytter på meg hele tiden og det tar seg ikke ut med kjole. 3. Så snubler man dersom den er lang og man går i en trapp. 4. Så er den upraktisk når man skal på do. 5. Så har den ingen lommer. 6. Og, kanskje det værste, man kan ikke gå i sokkelesten når man har kjole. Så føler jeg mer generelt utilpass med kjole. Men jeg ser jo fordelen med å slippe å finne en overdel som passer. 1. Mange er dessverre det. Jeg har dog funnet en favoritt som er litt tykkere enn de tynneste og som passer bra på jobb osv. Ulempen er at den koster 250/stk. Men kan vaskes og gjenbrukes. 2. Hvis det likevel er snakk om et selskap må man jo sitte litt skikkelig også med bukse. Og med mine hverdagskjoler kan jeg fint krølle meg opp i sofaen osv. Jeg har heller ingen problemer med å fx vaske hus eller vinduer iført kjole. Men da selvsagt ikke penkjoler. 3. Så lange kjoler bruker jeg nesten aldri. I mitt første bryllup var den så lang, men da tar man jo tak i kjolen foran når man går opp. 4. Ånei, mye lettere enn bukser - bare å løfte på stakken og trekke ned trusa. (unntak for den før nevnte brudekjolen, som besto av ca 6 lag skjørt/tyll og hadde slep som jeg måtte drasse på. Puh!) 5. Ja, det er en ulempe. Derfor fint med (liten) veske. 6. Igjen (ref 2) - kommer an på selskapet. Er det et finere selskap bør man jo ha med innesko også om man bruker bukser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 15. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2016 3 minutter siden, morsan skrev: 1. Mange er dessverre det. Jeg har dog funnet en favoritt som er litt tykkere enn de tynneste og som passer bra på jobb osv. Ulempen er at den koster 250/stk. Men kan vaskes og gjenbrukes. 2. Hvis det likevel er snakk om et selskap må man jo sitte litt skikkelig også med bukse. Og med mine hverdagskjoler kan jeg fint krølle meg opp i sofaen osv. Jeg har heller ingen problemer med å fx vaske hus eller vinduer iført kjole. Men da selvsagt ikke penkjoler. 3. Så lange kjoler bruker jeg nesten aldri. I mitt første bryllup var den så lang, men da tar man jo tak i kjolen foran når man går opp. 4. Ånei, mye lettere enn bukser - bare å løfte på stakken og trekke ned trusa. (unntak for den før nevnte brudekjolen, som besto av ca 6 lag skjørt/tyll og hadde slep som jeg måtte drasse på. Puh!) 5. Ja, det er en ulempe. Derfor fint med (liten) veske. 6. Igjen (ref 2) - kommer an på selskapet. Er det et finere selskap bør man jo ha med innesko også om man bruker bukser. 1.Jeg har noen av den litt tykkere typen, men det er fortsatt nylon Så er det nok ikke samme som du snakker om for de var ikke så dyre, men de kan vaskes og brukes flere ganger. 2. I selskap hos familien er jeg ikke så nøye på hvordan jeg sitter. De er vant med at jeg slenger bena i sofaen. Er ikke mye i andre selskaper (heldigvis). 3. Joda, tar jo tak i kjolen, men så har man ofte noe annet i hendene og da er det klønete å løfte kjolen samtidig. 4. Nei, man må jo holde styr på kjolen så den ikke havner i do. Buksa får ikke havnet i do 5. Liker ikke vesker 6. Ja, i finere selskaper bør man det. Men de syns ikke så godt når man har bukse så man slipper unna med noe litt mer behagelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 3 timer siden, morsan skrev: 1. Mange er dessverre det. Jeg har dog funnet en favoritt som er litt tykkere enn de tynneste og som passer bra på jobb osv. Ulempen er at den koster 250/stk. Men kan vaskes og gjenbrukes. 2. Hvis det likevel er snakk om et selskap må man jo sitte litt skikkelig også med bukse. Og med mine hverdagskjoler kan jeg fint krølle meg opp i sofaen osv. Jeg har heller ingen problemer med å fx vaske hus eller vinduer iført kjole. Men da selvsagt ikke penkjoler. 3. Så lange kjoler bruker jeg nesten aldri. I mitt første bryllup var den så lang, men da tar man jo tak i kjolen foran når man går opp. 4. Ånei, mye lettere enn bukser - bare å løfte på stakken og trekke ned trusa. (unntak for den før nevnte brudekjolen, som besto av ca 6 lag skjørt/tyll og hadde slep som jeg måtte drasse på. Puh!) 5. Ja, det er en ulempe. Derfor fint med (liten) veske. 6. Igjen (ref 2) - kommer an på selskapet. Er det et finere selskap bør man jo ha med innesko også om man bruker bukser. 1. Lurer på om vi har samme favoritt-hverdagsstrømper! 2. Enig. 3. ' Første bryllup' - tydeligvis allerede tanker om hvordan den neste brudekjolen skal se ut - fortell! All sordid details! 4. Tenkte jeg også på. 5. Jeg synes det er praktisk med veske, og gjerne små med skulderrem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 9 timer siden, Xtra skrev: 3. 'Første bryllup' - tydeligvis allerede tanker om hvordan den neste brudekjolen skal se ut Jeg reagerte også på den formuleringen - "bryllup nr. to" har fått en "etablert" plass allerede før det har funnet sted, det må bli bra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 18 timer siden, morsan skrev: Jeg liker å pynte meg i den forstand at jeg i selskapelig lag gjerne har på meg kjole. Men jeg har jo en haug med "hverdagskjoler" også. Hvis du summerere alt jeg har av kjoler til sommer/vinter/fest/hverdags så har jeg sikkert 50 kjoler. Jeg synes de aller fleste kjolene mine er veldig behagelige. Dersom noe er ubehagelig så må det være visse typer strømpebukser, derfor er sommerkjole og sandaler favoritten når været tillater det. Ellers gjelder det å kjøpe strømpebukser som er lange nok i beina og livet til at de ikke bare blir sidrumpa og/eller ruller ned. Jeg synes jo folk kan være vel så pyntet med bukser som med kjole, med unntak av til skikkelig festlig lag da (litt kjedelig med buksedamer i bryllup fx). Men jeg skjønner ikke at kjole skal være noe ubekvemt i forhold til bukser (unnatt joggis etc). Bukser har gjerne linninger som kan kjennes stive når man sitter, og du får stress med å ha topper som passer til både i utseende og passform. Mye lettere med alt-i-ett-løsningen: Kjole! :-) Jeg synes også det er hyggelig at andre pynter seg (etter forholdene og personlighet). Det hadde vært stusselig om alle skulle gå i akkurat det samme til hverdags som fest, og iallfall om de kommer med turbukse/joggebukse! Lit tpynting indikerer både at det er en litt finere anledning enn å bare sitte og slange seg i sofaen hjemme, og det viser også respekt og innsats overfor vertsskapet og gjestene forøvrig. Vedrørende dette med å bruke samme antrekk flere ganger: Jeg prøver å unngå å bruke samme klær to dager på rad på jobb; men jeg har hatt samme røde julekjole i årevis :-) Selv om jeg er kjoledame de luxe så sminker jeg meg sjelden til hverdags, og jeg liker best at håret bare er lufttørket. Morsan - jeg må bare si at innlegget ditt har surret rundt i hodet mitt et lite døgn nå, og jeg synes det var så sprudlende og varmt det du skrev! At du er så glad i kjoler både til hverdags og fest, at du synes de er behagelige og praktiske og pene :-) Det smittet litt over på meg, og jeg valgte kjole i går kveld da vi skulle synge med koret (antrekk: sort). Ofte har jeg en sort bluse og en sort penpukse når vi skal synge, men jeg måtte jo ha kjole etter ditt brennende innlegg Jeg har nå bare EN "liten sort", og den kjøpte jeg faktisk i Oslo høsten 2000! Den er like pen, og den sitter faktisk fremdeles pent på meg (tross ti kilo pluss siden da). Men du imponerer altså - med 50 kjoler! Jeg måtte kikke over mitt skap i går kveld. Telte ikke, men kan ikke tro at jeg har flere enn 15. Da jeg la meg i går, tenkte jeg at jeg skulle ha på meg min sjøgrønne vinterkjole i dag, den har jeg ikke brukt siden i fjor, men jeg var så i koma at jeg glemte det, så da jeg først hadde kledd meg i vanlige bukser, gadd jeg ikke bytte. Men jeg skal ta den på på jobb til uka! Skulle gjerne hatt en vinterkjole til, i ull. Hm.... tror det får bli min nyttårssalg-gave til meg selv Så nå sitter jeg nå her i de vanlige dongeribuksene mine og en fleecegenser og tenker at en kan jo pynte seg bittelitt i hverdagen også... neste uke....! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 11 timer siden, Xtra skrev: 1. Lurer på om vi har samme favoritt-hverdagsstrømper! 3. ' Første bryllup' - tydeligvis allerede tanker om hvordan den neste brudekjolen skal se ut - fortell! All sordid details! 5. Jeg synes det er praktisk med veske, og gjerne små med skulderrem. 1. Er fra Woolford! Gjerne den som heter Neon. 2. Ja absolutt. Denne gangen blir det ikke slep og slør. Tenker meg en mye enklere og mer praktisk kjole, men gjerne hvitaktig/blonder el lign. Må jo være fest selv om den er enklere. har vurdert å starte egen tråd her om hvor man finner sånt når man er gamlis på runde to. 1 time siden, laban skrev: Jeg reagerte også på den formuleringen - "bryllup nr. to" har fått en "etablert" plass allerede før det har funnet sted, det må bli bra! Ja planleggingen er allerede i full gang så bør jo skille mlm de to begivenhetene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 1 time siden, påskelilje skrev: Morsan - jeg må bare si at innlegget ditt har surret rundt i hodet mitt et lite døgn nå, og jeg synes det var så sprudlende og varmt det du skrev! At du er så glad i kjoler både til hverdags og fest, at du synes de er behagelige og praktiske og pene :-) Det smittet litt over på meg, og jeg valgte kjole i går kveld da vi skulle synge med koret (antrekk: sort). Ofte har jeg en sort bluse og en sort penpukse når vi skal synge, men jeg måtte jo ha kjole etter ditt brennende innlegg Jeg har nå bare EN "liten sort", og den kjøpte jeg faktisk i Oslo høsten 2000! Den er like pen, og den sitter faktisk fremdeles pent på meg (tross ti kilo pluss siden da). Men du imponerer altså - med 50 kjoler! Jeg måtte kikke over mitt skap i går kveld. Telte ikke, men kan ikke tro at jeg har flere enn 15. Da jeg la meg i går, tenkte jeg at jeg skulle ha på meg min sjøgrønne vinterkjole i dag, den har jeg ikke brukt siden i fjor, men jeg var så i koma at jeg glemte det, så da jeg først hadde kledd meg i vanlige bukser, gadd jeg ikke bytte. Men jeg skal ta den på på jobb til uka! Skulle gjerne hatt en vinterkjole til, i ull. Hm.... tror det får bli min nyttårssalg-gave til meg selv Så nå sitter jeg nå her i de vanlige dongeribuksene mine og en fleecegenser og tenker at en kan jo pynte seg bittelitt i hverdagen også... neste uke....! Å så hyggelig å høre. Jeg har også kjoler jeg har hatt i årevis. Herlig med kjoler som holder seg pene. Og spm er enkle å holde rene og glatte. Tips: Ta rynketesten på stoffet i butikken, om du er usikker: samle stoff i hånda, pust med varm fuktig pust på det og crunch til. Om det er rynkete -> ikke kjøp kjolen med mindre den bare skal brukes i sjeldne, festlige lag. Alle mine hverdagskjoler holder det med å tørke på kleshenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 2 timer siden, morsan skrev: 1. Er fra Woolford! Gjerne den som heter Neon. Nettopp. De er uovertrufne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3740667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 På 16.12.2016 den 10.33, morsan skrev: Å så hyggelig å høre. Jeg har også kjoler jeg har hatt i årevis. Herlig med kjoler som holder seg pene. Og spm er enkle å holde rene og glatte. Tips: Ta rynketesten på stoffet i butikken, om du er usikker: samle stoff i hånda, pust med varm fuktig pust på det og crunch til. Om det er rynkete -> ikke kjøp kjolen med mindre den bare skal brukes i sjeldne, festlige lag. Alle mine hverdagskjoler holder det med å tørke på kleshenger. Kjole i dag på jobb :-) Har egentlig bare en vinterkjole, så etter jul skal jeg på jakt etter en hverdagsvinterkjole eller to! 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415363-%C3%A5-pynte-seg/page/4/#findComment-3741279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.