Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 13.12.2016 den 16.47, Trine skrev:

Hvorfor er det hyggelig å pynte seg? Jeg skulle i bursdag i helgen. Før bursdagen var jeg hos foreldrene mine. Så da jeg skulle skifte klær før vi skulle dra så kommenterte mamma et eller annet med at jeg skulle skifte. Ja jeg må vel det, svarte jeg. Må ikke, men det er jo hyggelig, svarte hun. Men hvorfor er det hyggelig? Jeg syns det er mest ubehagelig. Jeg liker ikke gå i sånne pene klær, selv om jeg har bukse og skjorte. Egentlig så ser jeg vel ut som andre gjør normalt, de gangene jeg pynter meg. Men for familien så er det visst godt nok, heldigvis. Men altså, når man er ute så blir det kaldt, inne kan det bli altfor varmt. Så strammer det over skuldrene og ikke har jeg lommer å legge snusen i. Og stoffet i klærne er ubehagelige. Jeg syns det er mer hyggelig med turbukse og ullgenser.

Ja enig! Best med hverdagsklær. Den pyntingen er noe kav. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en sutrete tråd! Finnes massevis av klær som er behaglig og ser pent ut! Gjelder å finne et stoff du liker. 

Anonymkode: d8512...a16

Er man sutrete fordi man ikke liker å pynte seg? Jeg tror det er vanlig å ikke føle seg vel i klær man ikke liker ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...