Gå til innhold

Bihulebetennelse plager og erfaringer og råd?

Anbefalte innlegg

Hel :) 

jeg har i en god stund nå mange uker slite med en slags svimmelhet følelsen av og dette fremover , trykk i øre/tinning. Gikk til legen en gang og to gang. Problemer med blikket festing , noen ganger nattesvette, nesetetthet , følelsen av at det tetter seg i brystet renner nedover i svelg på en måte. Jeg kom endelig til min egen fastlege med feber og rennene nese og ikke i form. Fikk ery Max og det hjalp litt. Men fortsatt så hangler jeg. Noen ganger så har jeg en bjeffende hoste og noen ganger slim og fremdeles så plages jeg med nesetetthet og at det renner ned i svelge fra nesa. Begynner og bli drit lei av detta tullet , eg sliter au med helseangst i tillegg og bekymrer meg. Fastlegen min sa at det var normalt og kunne kjenne seg ør i hodet og få en slags svimmelhet som føles ut som om man skal dette fremover. Blodprøver jeg har tatt er fine, hadde en crp på 8 som viste virus i kroppen , ellers er allmenntilstanden min bra. Jeg er ikke kvalm, jeg elsker mat. Men det er den følelsen av og gå og hangle så mange uker som jeg har gjort det. Føler at det blir ekstremt ved værforandringer siden den ene dagen er kulde og den andre er det varmegrader. Er liksom ikke stabilt vær fortiden. Er disse fordømrade plagene bihuleproblemer og er det andre som har hangla i over en Mnd og godt og vel så det. Blir så lei. E nokke ordentlig dritt. Noen ganger vond og sår hals og andre ganger ikke. Mr av hode for noen Mnd siden viste helt normalt hodet :D noen gode råd?

Fortsetter under...

God bedring! Jeg blir ofte langvarig syk selv. Når det gjelder bihulene dine, så har jeg selv erfart at det kan være behagelig å skylle med saltvann. Kjøp skyllehorn og saltvann(ev bland selv) på apoteket. Hell inn i det ene neseboret, så det andre. Smertestillende, nesespray og å ligge med hodet høyt er andre råd. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...