Gå til innhold

Kan jeg bytte mobilen..?

Anbefalte innlegg

Kjøpte mobil på expert. Angra kjøpet og byttet til ny mobil.. Angrer også på denne nye mobilen (har brukt den i ca 3 dager) ønsker egentlig et annet merke.. Kan jeg bytte mobil ennå engang?.. Ønsker egentlig en litt dyrere og legger gjerne litt penger i mellom..

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 81fc2...12b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/415483-kan-jeg-bytte-mobilen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte mobil på expert. Angra kjøpet og byttet til ny mobil.. Angrer også på denne nye mobilen (har brukt den i ca 3 dager) ønsker egentlig et annet merke.. Kan jeg bytte mobil ennå engang?.. Ønsker egentlig en litt dyrere og legger gjerne litt penger i mellom..

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 81fc2...12b

https://www.expert.no/kundegarantier/

Trodde mobiler var en av de tingene man ikke hadde angrerett på. Slik er det hos Elkjøp og Lefdal, men kundegarantiene i linken over sier ikke noe om akkurat dette. Jeg tolker det dit så lenge du har kjøpt uten abonnement kan du angre hos Expert.

Det finnes jo noen som utnytter bytteordningene men det er jo bare å forsøke å se hva de sier.

Gi gjerne en tilbakemelding her på forumet hvordan det går!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...