Gå til innhold

Nye klær til jul!


Villanda

Anbefalte innlegg

Ja, hvis jeg tar meg tid til å handle da.

Ned 1 kg. siste uke. Og har passert tallet der jeg skal premiere meg selv med nye klær. 1,8 kg igjen.

Hadde ikke trodd jeg hadde gått ned såpass. Ikke vært SÅ forsiktig i forhold til uken før, da jeg gikk opp.

Det er egentlig ikke så store endringer som skal til. Trenger ikke gå sulten. Har også unnet meg noen godsaker underveis, bare sjeldnere og mindre om gangen.

Mine motivasjonsfaktor er å forebygge livsstilssykdommer,  lettere å finne klær, spesielt penklær synes jeg er vanskelig med noen kilo for mye, mer behagelig å gå med dongeribuksene,  føle meg mer komfortabel i bikini.

Og utrolig god hjelp å skulle skrive her! Har prøvd lenge uten å få det til. Først etter jeg begynte å rapportere her, har jeg greid å skjerpe meg.

Hva motiverer dere?

Hvordan går det? Holder dere motet oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Villanda skrev:

Ja, hvis jeg tar meg tid til å handle da.

Ned 1 kg. siste uke. Og har passert tallet der jeg skal premiere meg selv med nye klær. 1,8 kg igjen.

Hadde ikke trodd jeg hadde gått ned såpass. Ikke vært SÅ forsiktig i forhold til uken før, da jeg gikk opp.

Det er egentlig ikke så store endringer som skal til. Trenger ikke gå sulten. Har også unnet meg noen godsaker underveis, bare sjeldnere og mindre om gangen.

Mine motivasjonsfaktor er å forebygge livsstilssykdommer,  lettere å finne klær, spesielt penklær synes jeg er vanskelig med noen kilo for mye, mer behagelig å gå med dongeribuksene,  føle meg mer komfortabel i bikini.

Og utrolig god hjelp å skulle skrive her! Har prøvd lenge uten å få det til. Først etter jeg begynte å rapportere her, har jeg greid å skjerpe meg.

Hva motiverer dere?

Hvordan går det? Holder dere motet oppe?

Så bra :D:D:D

Jeg har slappet litt av de siste ukene, og merker med en gang at grammene siger på, og kroppen blir mindre fast. Så det er nok ikke til å unngå at dersom jeg skal holde vekte og helst gå ned litt, så krever det disiplin. Nå orker jeg ikke tenke så mye mer på det de nærmeste to ukene - men fra 1. januar er det helt slutt igjen med brus og godterier og joggingen må til igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...