Gå til innhold

Når målvakt er oppnådd


Villanda

Anbefalte innlegg

Å bare skulle gå ned litt til og litt til.., det høres jo anorektisk ut, men det er vel ikke feil å fortsette å spise mindre søtsaker og litt mindre porsjoner til noen måltid, droppe smør og majones på hverdager?. Går vekten lenger ned etter jeg har nådd målet mitt, tar jeg det bare som en bonus. Har mye å gå på før jeg blir undervektig undervektig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Villanda skrev:

Å bare skulle gå ned litt til og litt til.., det høres jo anorektisk ut, men det er vel ikke feil å fortsette å spise mindre søtsaker og litt mindre porsjoner til noen måltid, droppe smør og majones på hverdager?. Går vekten lenger ned etter jeg har nådd målet mitt, tar jeg det bare som en bonus. Har mye å gå på før jeg blir undervektig undervektig da.

Det spørs jo litt hvordan vekten din er da - er du fremdeles innenfor normalvekt, gjør det vel ingenting. Men dersom du beveger deg mot undervekt, bør du legge til litt flere kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, påskelilje skrev:

Det spørs jo litt hvordan vekten din er da - er du fremdeles innenfor normalvekt, gjør det vel ingenting. Men dersom du beveger deg mot undervekt, bør du legge til litt flere kalorier.

Mye å gå på. Ligger heller på grensen mellom normal og lett overvekt. Kommer ikke til å nærme meg undervektig.  På ett punkt må man jo spise mindre for at vektnedgangen skal fortsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...