Gå til innhold

Å bite seg i tunga under oppvåkning???

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg uten at jeg vill det, bitt meg i tunga under oppvåkning om morgen. Jeg syns det er ekkelt,fordi jeg er redd for at noe fremmedlegeme er det som stikkebiter meg på venstreside av tunga. Men i dag morges fant jeg ut at jeg faktisk tygget på tunga under oppvåkning ganske hart (men ikke så hart at det skadet tunga med sår). Kan det være fordi jeg er så feit på haka at jeg har begynt å bite meg i tunga om morgenene rett før oppvåkning? (Bitingen jeg gjør ved at jeg tygger hart et tygg på tunga under oppvåkning gjør meg ikke mer trøtt enn vanlig).

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...