Blomsterfluen Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 Jeg syns det er et voldsomt adrenalinspennings rush å henge opp a4 størrelse plakater jeg har laget selv ved å lage en kolash på pickollage apoen på mobilen og printet ut. Det er av en elv fotografert ovenfra som et flyfoto, så elven ser ut som en "slange" og Kong Julien (lemuren), som et skjult "symbol" på epilepsianfall. Jeg har aldri fortalt noen om hva dette bildet er symbol på. Men kan personalet på dagtilbudet skjønne min hensikt i å henge opp et sånt naturbilde, sn at de vil fjerne dem? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Skrevet 21. desember 2016 Så når hun med epilepsi får anfall i det rommet som det bildet henger, så "ser" bildet dette anfallet og det gir meg et kilende rush, men jeg skjuler rushet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Så når hun med epilepsi får anfall i det rommet som det bildet henger, så "ser" bildet dette anfallet og det gir meg et kilende rush, men jeg skjuler rushet. Høres ikkie helt friskt ut? Anonymkode: c8e8a...abc 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 21. desember 2016 Forfatter Skrevet 21. desember 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ikkie helt friskt ut? Anonymkode: c8e8a...abc Jeg har høytfungerende autisme. Er det vanlig når man har autisme? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Blomsterfluen skrev: Jeg har høytfungerende autisme. Er det vanlig når man har autisme? Troreikke det. Anonymkode: c8e8a...abc 0 Siter
Gjest Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 Noe av det snåleste jeg har lest på lenge. Men for all del, kos deg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 Skrevet 21. desember 2016 Tror det ligger noe annet til grunns enn autisme, jeg tror hun er hjerneskada Anonymkode: cba59...8bd 0 Siter
Inner self Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 Vet ikke helt om jeg forstår. Er det (1)ett epilepsiinduserende bilde, altså noe skummelt som gjør att epileptikere får anfall? Eller er det (2( bare det hemmelige som ikke er farlig? Hvis 1 synes jeg du skal slutte. Hvis 2 kos deg 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 Skrevet 22. desember 2016 Må nok kraftigere saker til! Anonymkode: 2e99a...0bc 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 22. desember 2016 Forfatter Skrevet 22. desember 2016 3 timer siden, Inner self skrev: Vet ikke helt om jeg forstår. Er det (1)ett epilepsiinduserende bilde, altså noe skummelt som gjør att epileptikere får anfall? Eller er det (2( bare det hemmelige som ikke er farlig? Hvis 1 synes jeg du skal slutte. Hvis 2 kos deg Det er 2. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.