Gå til innhold

psykotisk eller bare karekterbrist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

enkelte mennesker oppleves så invaderende for bare et tilfeldig bekjentskap at de er troende til å annektere månen bare for å irritere et menneske som ikke passer i deres verden

Er en sånn person psykotisk eller bare prøver å være et misforstått lyspunkt Eller føler seg kanskje bare så veldig opphøyet

Den rette kommentar er kanskje ingen kommentar

 

Anonymkode: c31e6...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

enkelte mennesker oppleves så invaderende for bare et tilfeldig bekjentskap at de er troende til å annektere månen bare for å irritere et menneske som ikke passer i deres verden

Er en sånn person psykotisk eller bare prøver å være et misforstått lyspunkt Eller føler seg kanskje bare så veldig opphøyet

Den rette kommentar er kanskje ingen kommentar

 

Anonymkode: c31e6...327

Hvorfor tenker du at en person som du opplever som invaderende muligens er psykotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Interessant spørsmål da jeg er absolutt motstander av alt med et negativt menneskesyn

Har vel med det å gjøre at så mye i vårt samfunn er på de sterkestes premisser og i dypeste grunn handler om å håve inn penger eller tale sine verditransport sak

Husker en som var på samme gruppe som jeg også var for hundre år siden

Han ga uttrykk for at alle var født egoister og aldri ble noko anna

Til og med i kunstneriske disipliner iallefall sett utenfra har man inntrykk av at alt dreier seg om å håve inn cash

Hva som er kunnskap vakler føler jeg ofte

men vi er ikke alle i kategorien troende kanskje dessverre

Beklager hvis jeg støyet på noe måte 

man gjør seg så mange tanker 1 nyttårsdag ofte

men man må ta en dag av gangen  og forstå alt man ikke kan gjøre noe ved

 

Anonymkode: c31e6...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...