Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du skryter av alle forsikringspengeme du får og kaffekokere til 10000 og iphones til 22000 må du tåle at folk nevner det.

Anonymkode: ccfb6...3d2

Det er nå en ting, men å skrive at det er lett for meg har ingen som ikke kjenner min historie rett til å si! 

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

11

• lathans

4

• laban

3

• XbellaX

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
3 hours ago, Maw87 said:

Lett? Kom faen ikke her å si at det er lett! 

Jeg mener at det som er lett er for de som har høy materiell levestandard å mene at offentlige ytelser kan reduseres mye (jfr. 100.000 flyktninger). Jeg mener ikke at livet ditt er lett.

Skrevet
11 timer siden, Kanonføde skrev:

Jeg mener at det som er lett er for de som har høy materiell levestandard å mene at offentlige ytelser kan reduseres mye (jfr. 100.000 flyktninger). Jeg mener ikke at livet ditt er lett.

Jeg har aldri gitt uttrykk for eller antydet at offentlige ytelser kan eller bør reduseres mye! 100.000 flyktninger krever ikke bare mange fremtidige arbeidsplasser, det skapes også arbeidsplasser. Min levestandard har ingenting med mitt syn på å hjelpe flyktninger å gjøre. 

Skrevet
1 minute ago, Maw87 said:

Jeg har aldri gitt uttrykk for eller antydet at offentlige ytelser kan eller bør reduseres mye! 100.000 flyktninger krever ikke bare mange fremtidige arbeidsplasser, det skapes også arbeidsplasser.

Er du dum? Når du hevder at 100.000 flyktninger ikke gjør noen vesentlig med felleskassa?

Skrevet
16 minutter siden, Kanonføde skrev:

Er du dum? Når du hevder at 100.000 flyktninger ikke gjør noen vesentlig med felleskassa?

Selvfølgelig gjør det noe med felleskassa! Men som flere har hevdet tidligere i den andre tråden, lengre ventetider hos lege og bla bla så er ikke det nødvendigvis en sannhet.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Maw87 skrev:

Selvfølgelig gjør det noe med felleskassa! Men som flere har hevdet tidligere i den andre tråden, lengre ventetider hos lege og bla bla så er ikke det nødvendigvis en sannhet.

Ikke gidd engang, her inne kverulerer en gjeng med aspergere med vilje da de ikke har et innholdsrikt liv. De skriker etter velferdsgoder og nekter å dele med andre som har det værre enn seg selv. Er det noe de kan så er det å kreve kreve og kreve uten å gi en dritt tilbake til samfunnnet. Bortsett fra utgifter.

Anonymkode: fec41...c36

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Maw87 skrev:

Selvfølgelig gjør det noe med felleskassa!

Det gjør det når hver flyktning i snitt koster felleskassen 5-6 millioner. Nå kan du kanskje fortelle hvor disse pengene skal tas fra, og hvor mye du selv har tenkt å gå ned i levestandard (blir neppe kaffekoker til 10.000 og iphones til 22.000 da).

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det gjør det når hver flyktning i snitt koster felleskassen 5-6 millioner. Nå kan du kanskje fortelle hvor disse pengene skal tas fra, og hvor mye du selv har tenkt å gå ned i levestandard (blir neppe kaffekoker til 10.000 og iphones til 22.000 da).

Jeg er ferdig med å ta imot dritt fra anonyme idioter som bruker mine handlevaner mot meg. Klager jeg på ditt forbruk? Nei, så hold munn og din sjalusi for deg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Maw87 skrev:

Jeg er ferdig med å ta imot dritt fra anonyme idioter som bruker mine handlevaner mot meg. Klager jeg på ditt forbruk? Nei, så hold munn og din sjalusi for deg selv. 

Nei, dette handler ikke om sjalusi. Bare påpeker ditt hykleri.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette handler ikke om sjalusi. Bare påpeker ditt hykleri.

Jeg er hykler fordi?

Skrevet
11 minutes ago, Maw87 said:

Jeg er hykler fordi?

Du vil sende regningen til andre.

Skrevet
Akkurat nå, ARK/ml skrev:

Du vil sende regningen til andre.

Hvor har du fått det fra? 

Jeg har vært frivillig ved mottakssenteret siden flyktningskrisen var et faktum! Så den løgnen der kan du ta med deg et annet sted.

Aspergers Inc.
Skrevet
Akkurat nå, Maw87 skrev:

Hvor har du fått det fra? 

Jeg har vært frivillig ved mottakssenteret siden flyktningskrisen var et faktum! Så den løgnen der kan du ta med deg et annet sted.

Vi får se om om pipa får en annen lyd den dagen AAP'en din blir halvvert, pensjonen din fordufter og hjembyen din blir som Malmø. Dessverre er det litt sent å gjøre noe da.

Skrevet
Akkurat nå, Aspergers Inc. skrev:

Vi får se om om pipa får en annen lyd den dagen AAP'en din blir halvvert, pensjonen din fordufter og hjembyen din blir som Malmø. Dessverre er det litt sent å gjøre noe da.

Så firkanta at jeg ikke ønsker videre diskusjon med deg.

Skrevet
40 minutes ago, AnonymBruker said:

Ikke gidd engang, her inne kverulerer en gjeng med aspergere med vilje da de ikke har et innholdsrikt liv. De skriker etter velferdsgoder og nekter å dele med andre som har det værre enn seg selv. Er det noe de kan så er det å kreve kreve og kreve uten å gi en dritt tilbake til samfunnnet. Bortsett fra utgifter.

Anonymkode: fec41...c36

Jeg kan ikke se at dette stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...