Gå til innhold

Er du på jobb nå?

Er du på jobb nå?  

7 stemmer

1. 1. Er du på jobb nå?

• JA
      1
    • NEI
      6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

43

• Nicklusheletida

2

• Aspergers Inc.

2

• heisenberg

1

AnonymBruker
21 minutes ago, Maw87 said:

Du vet ikke hvor lenge jeg har vært her ;) 

Høyere aktivitet, altså. Skjønner ikke hvor du tar energien fra, med familieliv, studier, arbeid med flyktninger etc - at du ikke blir utmattet snart av dette?

Anonymkode: 04eec...c01

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høyere aktivitet, altså. Skjønner ikke hvor du tar energien fra, med familieliv, studier, arbeid med flyktninger etc - at du ikke blir utmattet snart av dette?

Høres nesten ut som trygdesvindel?

Anonymkode: ab501...a77

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Familieliv, vel vi er nå to om det. Deltidsstudier, frivillig på mottakssenter (har aldri sagt at dette er daglig) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres nesten ut som trygdesvindel?

Anonymkode: ab501...a77

Så du mener at det er trydesvindel at man studerer og jobber frivillig på et mottakssenter? Eller at man bruker tid her fremfor å ligge foran tven? Ville ikke falt meg inn å svindle på velferdsgoder. Idiot.

Annonse

Nicklusheletida
På 5.1.2017 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Tenkte jeg det ikke. Du misunner de som bare kan gå hjemme og kose seg hver dag.

Det var vel ikke akkurat det jeg sa, men synes det er deilig med fredagssfølelsen. 

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble det av deg?

Har prøvd siden jeg skrev dette å få min bruker slettet, men admin er en inkompetent idiot med fars-komplekser. Eneste viktige i livet er å tro hen er sjef her inne og bruke den såkalte makten til å ikke fjerne min bruker. Krever ikke mange cellene eller kreftene det. Hyggelig at du har savnet meg, kan ikke si at savnet er gjensidig.

2 minutes ago, Maw87 said:

Har prøvd siden jeg skrev dette å få min bruker slettet, men admin er en inkompetent idiot med fars-komplekser. Eneste viktige i livet er å tro hen er sjef her inne og bruke den såkalte makten til å ikke fjerne min bruker. Krever ikke mange cellene eller kreftene det. Hyggelig at du har savnet meg, kan ikke si at savnet er gjensidig.

Var det du som snakket om Circle K?

9 minutter siden, Gjest skrev:

Virker som om den er slettet nå. 

Eller så driver admin og 'tuller'.

Anonymkode: e631d...158

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...