Gå til innhold

Dessert i dag


Gondor

Anbefalte innlegg

I dag unnet jeg meg en liten porsjon sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert. Det smakte utrolig godt og jeg fikk ikke dårlig samvittighet. Jaggu fikk jeg ikke gått meg en liten tur i dag også. Ellers har det gått fint med forandringene jeg har gjort i kostholdet i uken som har vært. I morgen er det veiedag og jeg forbereder meg på nok en uke med de endringene jeg har gjort.

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Gondor skrev:

I dag unnet jeg meg en liten porsjon sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert. Det smakte utrolig godt og jeg fikk ikke dårlig samvittighet. Jaggu fikk jeg ikke gått meg en liten tur i dag også. Ellers har det gått fint med forandringene jeg har gjort i kostholdet i uken som har vært. I morgen er det veiedag og jeg forbereder meg på nok en uke med de endringene jeg har gjort.

Hvordan går det med dere?

Har vært i selskap idag. Spiste litt av middagen, og da kaffen og kakene ble servert så tok jeg frem salaten.  Lettere å holde seg vekk fra kakene når jeg også har noe å spise. 

Så  sånn matmessig er jeg fornøyd med dagen :) Og synes jeg også greide meg greit sånn sosialt sett.

Så heretter blir det matpakke med i veska hver dag :) De som synes jeg er sær får bare synes det :)

MÅ gjøre det som fungerer for meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, January 08, 2017 den 23.54, Gondor skrev:

I dag unnet jeg meg en liten porsjon sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert. Det smakte utrolig godt og jeg fikk ikke dårlig samvittighet. Jaggu fikk jeg ikke gått meg en liten tur i dag også. Ellers har det gått fint med forandringene jeg har gjort i kostholdet i uken som har vært. I morgen er det veiedag og jeg forbereder meg på nok en uke med de endringene jeg har gjort.

Hvordan går det med dere?

Det går bra. Altså, synes ikke jeg har vært så flink. Men vekta går rett vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2017 den 23.54, Gondor skrev:

I dag unnet jeg meg en liten porsjon sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert. Det smakte utrolig godt og jeg fikk ikke dårlig samvittighet. Jaggu fikk jeg ikke gått meg en liten tur i dag også. Ellers har det gått fint med forandringene jeg har gjort i kostholdet i uken som har vært. I morgen er det veiedag og jeg forbereder meg på nok en uke med de endringene jeg har gjort.

Hvordan går det med dere?

Du er flink! :) Selv har jeg vært på hotell-weekend og har spist alt for mye og i går var det feiring av en jubilant på jobben, men jeg er ganske fornøyd med at jeg ikke veier mer nå etter jul og greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...