Gå til innhold

Heh?


Villanda

Anbefalte innlegg

Ned 1,8 kg.  Gikk TRE ganger på vekta for å vite at jeg så riktig. Jeg har ikke vært SÅ forsiktig. Vet ikke helt hva jeg har gjort annerledes denne uken.

Nå er det bare å vente på lønning. Så blir det nye klær.

600 g. Igjen til mål. Greier det kanskje før vinterferien i slutten av februar.

:)

Dere andre da, inkl. hunden til Trine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Villanda skrev:

Dere andre da, inkl. hunden til Trine? :)

Uff, stakkars hund, han er så sulten som en ulv :D Jeg syns det er kjempevanskelig. Han får ikke sånne tyggeting lenger, ikke at han har fått mye av det før heller, han må jo tvinges til å spise de opp. Men siden valpen har fått så har han også fått. Jeg vet ikke hvor mye fett det er i sånt, men jeg håper jo at det skal bidra positivt. Tror de ofte er av hud og det er det vel endel fett i. Så prøver jeg å redusere litt på foret, men på tur må han få hver gang han kommer innom meg, siden han har en evne til å dra avgårde på jakt så må det gjøres veldig positivt å komme til meg. Så prøver jeg, en gang i uka, å gå et sted hvor han kan løpe på egenhånd, da bruker han mye mer energi. Prøver også å gå mest mulig utenfor stiene siden det også krever mer energi, både for han og meg. Problemet er at valp blir dritfrustrert fordi han ikke klarer holde følge med storebror ;)  Han løper jo som om han har fanden i rumpa, men han skal jo helst ta det litt med ro på turer :P Han kommer til å få en sinnsyk motorikk. Og han eter som en hest, men er langt ifra feit.

Nei, uff, nå skrev jeg meg bort. Han har gått ned ca 500 g. Men er det fett, er det væske, er det tarminnhold? Han spiser jo normalt 400 g om dagen (ferskfor). Nå får han 200 g ferskt og 100 g tørt. Gått ned ca 20 g på det tørre. Men jeg aner ikke hva han får på tur. Vurdert å kjøpe masse kylling og tørke og bruke som godbiter, det er det vel minimalt med fett i?

Føler det er mer å gå på på oss mennesker. Her snakker vi 20 kg=mager hund, 21-21,5 kg=passe hund, 22 kg lubben hund. Det er vel bedre at han heller veier litt for mye litt lenger enn at jeg nærmest sulter han ned til riktig vekt? Slanking er jeg virkelig ikke god på. Veide han i sta og trodde han hadde gått ned masse, men det var visst jeg som hadde gått ned :( Jeg forstår ikke hvorfor jeg gjør det. Spiser 4 knekkebrød til frokost, med brunost, leverpostei og makrell i tomat. Så spiser jeg to knekkebrød til lunsj, som regel med en eller annen type ost. Så spiser jeg middag. Og på kvelden spiser jeg ofte enten noe usunt eller et par knekkebrød. Jeg går tur et par timer hver dag, men turene har vært i et meget bedagelig tempo den siste tiden. Det er ingen umiddelbar krise. Jeg veide nå 54,5 kg og er 1,64 høy. Men jeg har pleid å ligge på rundt 58 kg.

Så bra at du har klart å gå ned 1,8 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...