Gå til innhold

Frisørsalong nekter menn adgang

Anbefalte innlegg

51 minutes ago, Master said:

Finnes nå en rimelig enkel løsning på dette; forheng/rom til hver enkelt kunde eller kunder som ikke kan la menn se dem.

Dette handler om mye mer enn frisørsalonger altså. Men jeg vil hevde somaliske kvinners trygdemisbruk blir å spenne for vidt her.

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*knegg*

Anonymkode: 9c3e1...ff6

Hvem er maw87 og knegg? Jeg kom med en enkel løsning som ikke burde vært et problem. Kan du ikke bare holde deg til saken så slipper jeg å bruke mer tid enn nødvendig her.

Endret av Master

Jeg aner en dobbelmoral her.

Hvis muslimer nekter noen adgang, er det pga religion.

Hvis blonde rogalendinger gjør det, og insisterer på att det er pga religion er det rasisme. Det er greit å diskriminere hvis det er pga religion, men ikke pga religion???

nei, kjøss katta.

Hva kommer dette selvutslettende PK helvette fra? Er det skyldfølelser etter folkemordet på jøder og romfolk i ww2?  Er man så redd for fascisme att man blir "helt nazi" den andre veien?

2 minutes ago, Inner self said:

Jeg aner en dobbelmoral her.

Hvis muslimer nekter noen adgang, er det pga religion.

Hvis blonde rogalendinger gjør det, og insisterer på att det er pga religion er det rasisme. Det er greit å diskriminere hvis det er pga religion, men ikke pga religion???

nei, kjøss katta.

Hva kommer dette selvutslettende PK helvette fra? Er det skyldfølelser etter folkemordet på jøder og romfolk i ww2?  Er man så redd for fascisme att man blir "helt nazi" den andre veien?

Det er det som heter idealisme. En ser det på flere områder. Det glade vanviddet og hykleriet ved idealismen.

Annonse

15 minutter siden, Kanonføde skrev:

Det er det som heter idealisme. En ser det på flere områder. Det glade vanviddet og hykleriet ved idealismen.

Ja, og ikke minst de mest PK folka, lider alle av "de lave forventningers rasisme"

rösta socialdemokraterna för att ALLAH ska med och bestämma över din vardag!

1 hour ago, Inner self said:

Ja, og ikke minst de mest PK folka, lider alle av "de lave forventningers rasisme"

rösta socialdemokraterna för att ALLAH ska med och bestämma över din vardag!

http://www.aftenposten.no/norge/Norge-har-na-den-storste-nedgangen-i-asylankomster-i-Europa-612892b.html

«Pass på at du ikke blir kastet ut sammen med dem», skrev mannen til dommeren i hijab-saken. Nå må han møte i retten

En 66 år gammel mann fra Lyngdal er tiltalt for å ha prøvd å påvirke dommeren i den såkalte hijab-saken, skriver Fædrelandsvennen.

I begynnelsen av september, dagen før frisør Merete Hodne møtte i Jæren tingrett tiltalt for å ha nektet Malika Bayan tjenester fordi hun hadde hijab, skrev mannen blant annet dette i en epost til tingrettsdommeren som skulle dømme i saken:

«Muslimene skal snart kastes ut av Norge. Pass på at du ikke blir kastet ut sammen med dem.»

Nå må 66-åringen møte i Stavanger tingrett, tiltalt etter straffelovens paragraf 157, for å ha prøvd å påvirke retten på en rettsstridig måte.

Statsadvokaten i Rogaland, Folke Åmlid, mener innholdet var egnet til å påvirke tingrettsdommeren som skulle behandle diskrimineringssaken.

- Loven har en strafferamme på seks år, men denne saken vil ligge i nedre sjikt av bestemmelsen, sier han til Fædrelandsvennen.

- Min klient har erkjent at det var han som sendte eposten. Men han innrømmer ikke straffskyld, sier lyngdølens advokat Kjersti Jæger.

http://www.dagbladet.no/nyheter/pass-pa-at-du-ikke-blir-kastet-ut-sammen-med-dem-skrev-mannen-til-dommeren-i-hijab-saken-na-ma-han-mote-i-retten/66637503

På 14.1.2017 den 0.47, Master skrev:

Hvem er maw87 og knegg? Jeg kom med en enkel løsning som ikke burde vært et problem. Kan du ikke bare holde deg til saken så slipper jeg å bruke mer tid enn nødvendig her.

Det er ingen som tvinger noen til å være på DOL, tiden du bruker her inne er ikke nødvendig ;) Ville bare si ifra i tilfelle du tror du er her på "jobb", det er du ikke, du velger selv helt fritt hva du vil bruke tiden din på :)

1 time siden, Trine skrev:

Det er ingen som tvinger noen til å være på DOL, tiden du bruker her inne er ikke nødvendig ;) Ville bare si ifra i tilfelle du tror du er her på "jobb", det er du ikke, du velger selv helt fritt hva du vil bruke tiden din på :)

Har da aldri sagt at noen tvinger meg til å være her. Og jeg er såpass oppegående at jeg ikke tror jeg er på jobb her. Om det ikke kom klart nok frem, jeg ønsker ikke vås tilbake i noe som kunne blitt en saklig diskusjon.

2 timer siden, Master skrev:

Har da aldri sagt at noen tvinger meg til å være her. Og jeg er såpass oppegående at jeg ikke tror jeg er på jobb her. Om det ikke kom klart nok frem, jeg ønsker ikke vås tilbake i noe som kunne blitt en saklig diskusjon.

Du skriver at du ikke vil bruke mer tid enn nødvendig her og jeg bare informerer om at ingen tid man bruker på dol er nødvendig ;)

Annonse

3 minutter siden, Trine skrev:

Du skriver at du ikke vil bruke mer tid enn nødvendig her og jeg bare informerer om at ingen tid man bruker på dol er nødvendig ;)

Det er din mening. For noen er det helt sikkert en nødvendighet, så jeg vil si meg uenig.

32 minutter siden, Master skrev:

Har jeg sagt at det er en nødvendighet for meg?

Du sa du ikke ville være her mer enn nødvendig og da jeg sa at det ikke er nødvendig å være her så sa du at ikke alle var enig med meg i det. Så ja, du har sagt at det er nødvendig for deg.

10 minutter siden, Trine skrev:

Du sa du ikke ville være her mer enn nødvendig og da jeg sa at det ikke er nødvendig å være her så sa du at ikke alle var enig med meg i det. Så ja, du har sagt at det er nødvendig for deg.

Nei, jeg skrev at for noen er det sikkert en nødvendighet. I det mener jeg de som isolerer seg og kanskje ikke har noe nettverk eller nære relasjoner annet enn gjennom f.eks. et forum. Jeg var uenig i at du dro alle over en kam ved å si at det ikke var nødvendig for noen. Har aldri nevnt meg selv. At det er spennende å lese, diskutere osv syns jeg absolutt, men ikke når det blir frem og tilbake diskusjon hvor motpart (altså nå deg) drar ut sammenhengen i det jeg skriver for å konkludere dette med noe annet for å skape en diskusjon. Det gir meg ingenting. Det blir grunnløs kverulering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...