Gå til innhold

I mål?


Villanda

Anbefalte innlegg

Ja. Forbausa over at det skulle gå så lett. Bare små forandringer i kosten. Kutte ut det lille ekstra og unngå ungene sitt lørdagspålegg. Ikke alltid det har blitt då sundt da,  må jeg innrømme. Det har hendt på jobb at jeg har bytta ut ene knekkebrødet med et kakestykke.

Fortsetter å veie meg ukentlig, for å se at jeg ikke går opp igjen. Og prøver å fortsette å spise mindre sjokolade.. så får vi se om vekten stopper her, eller går videre ned. Tror jeg nå er såvidt innefor,  i øvre sjikt av normalvekt. 68 kg fordelt på 166 cm

Tenk at jeg greide det før vinterferien ( som er to uker i sommerver). 😀

Jeg har dere andre her å takke for at jeg har greid det. Har prøvd i lang tid uten at noe har skjedd, før jeg begynte å rapportere her. Vurderte Grete Roede, men det er så dyrt. Har gått på det før da, og har forsøkt å bruke prinsipp derfra nå, men jeg trengte noen å rapportere til, enten det gikk opp eller ned.

Hvordan går det for dere andre? Holder dere motivasjonen oppe?

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Villanda skrev:

Ja. Forbausa over at det skulle gå så lett. Bare små forandringer i kosten. Kutte ut det lille ekstra og unngå ungene sitt lørdagspålegg. Ikke alltid det har blitt då sundt da,  må jeg innrømme. Det har hendt på jobb at jeg har bytta ut ene knekkebrødet med et kakestykke.

Fortsetter å veie meg ukentlig, for å se at jeg ikke går opp igjen. Og prøver å fortsette å spise mindre sjokolade.. så får vi se om vekten stopper her, eller går videre ned. Tror jeg nå er såvidt innefor,  i øvre sjikt av normalvekt. 68 kg fordelt på 166 cm

Tenk at jeg greide det før vinterferien ( som er to uker i sommerver). 😀

Jeg har dere andre her å takke for at jeg har greid det. Har prøvd i lang tid uten at noe har skjedd, før jeg begynte å rapportere her. Vurderte Grete Roede, men det er så dyrt. Har gått på det før da, og har forsøkt å bruke prinsipp derfra nå, men jeg trengte noen å rapportere til, enten det gikk opp eller ned.

Hvordan går det for dere andre? Holder dere motivasjonen oppe?

Gratulerer :)

Så gøy å høre at du er i mål. Så inspirerende.

Selv sliter jeg med å få kontroll, har spise kick svært ofte. Den vanlige maten jeg spiser er sunn så det er ikke så mye å hente der.

Føler at det hjelper å rapportere både med maten og treningen. Godt å se at noen greier det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, emilie321 skrev:

Gratulerer :)

Så gøy å høre at du er i mål. Så inspirerende.

Selv sliter jeg med å få kontroll, har spise kick svært ofte. Den vanlige maten jeg spiser er sunn så det er ikke så mye å hente der.

Føler at det hjelper å rapportere både med maten og treningen. Godt å se at noen greier det :)

 

Prøvd å være mindre streng med deg selv? Unne deg noe godt innimellom? Planlegge å spise LITT godsaker? 

Vet det ikke er lett. Har også kick innimellom, men når lysten har kommet nå, så har jeg tenkt på at jeg skal rapportere her. 

Jeg har ikke vært streng med meg selv, spiser noe søtt flere dager i uken. Ikke så sunt, men sunnere enn voldsomme kick tror jeg. F.e. drakk jeg et glass sukkerbrus lørdag. I går skeia jeg skikkelig ut med både desert og noen sjokoladebiter. Ille sunt å bytte ut et knekkebrød med kakestykke som jeg innimellom gjør? Men sikkert ikke verre enn å spise begge deler?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Villanda skrev:

Prøvd å være mindre streng med deg selv? Unne deg noe godt innimellom? Planlegge å spise LITT godsaker? 

Vet det ikke er lett. Har også kick innimellom, men når lysten har kommet nå, så har jeg tenkt på at jeg skal rapportere her. 

Jeg har ikke vært streng med meg selv, spiser noe søtt flere dager i uken. Ikke så sunt, men sunnere enn voldsomme kick tror jeg. F.e. drakk jeg et glass sukkerbrus lørdag. I går skeia jeg skikkelig ut med både desert og noen sjokoladebiter. Ille sunt å bytte ut et knekkebrød med kakestykke som jeg innimellom gjør? Men sikkert ikke verre enn å spise begge deler?

 

Utfordringen min er at jeg ofte får tenning, greier rett og slett ikke å stoppe. Spiser til jeg føler at jeg må kaste opp.(kaster ikke opp)

Prøver en litt ny vri, legger inn litt nøtter nesten hver dag. (de små posene) Det er godt samtidig så får jeg ikke tenning av nøtter. Jobber også med det psykiske ved siden av.  

Skal prøve og ikke være så streng med maten. Kommer til å legge inn litt ekstra innimellom så jeg ikke blir så sulten. Har dessuten lagt inn lørdagsgodt.  Går i dessverre på 3 medisiner som alle gjør meg mer sulten, det hjelper ikke akkurat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...