Gå til innhold

til dere med vanskelige mager

hanni1365379972

Anbefalte innlegg

hanni1365379972

Hei. Jeg har slitt med såkalt irritabel tarm i mange år, og vet at mange andre har dette problemet. Jeg var hos ernæringsfysiologen min før jul, og fikk et par tips, som faktisk har funket ganske bra - så jeg tenkte å dele dem med dere. Jeg har i 10 år rotet med mat, og hatt spiseforstyrrelser, men regner meg som frisk nå. Problemet har vært magesmerter og luftplager i forbindelse med større måltider. Så det har vært litt viktig for meg å få bukt med dette, sånn at jeg ikke behøver å være redd for å få vondt i magen etter middag hver dag.

Men iallfall: Ernæringsfysiologen ba meg drikke et stort glass vann før hvert måltid - det med vann er det enkleste tipset. Det bør være en selvfølge at vi skal drikke mye vann, men jeg har ikke vært flink til å huske på det.

Det andre tipset dreier seg om et naturpreparat, og jeg får vel ikke lov til å si hva det heter her. (Selv om jeg selvsagt ikke har noen personlig interesse av å reklamere ) Men jeg kan si hva det inneholder og at det fåes kjøpt på alle helsekostforretininger. Det er rett og slett syrnet, konsentrert valle - som kommer fra sveitsiske kuer. Inneholder: konsentrert ostevalle og melkesyre. Det er flytende, og jeg tar en spiseskje i et stort glass vann før måltidet 3 ganger daglig. Det smaker ekkelt, men hjelper veldig bra!!!

Håper dette kan være til hjelp for noen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...