hanni1365379972 Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Hei. Jeg har slitt med såkalt irritabel tarm i mange år, og vet at mange andre har dette problemet. Jeg var hos ernæringsfysiologen min før jul, og fikk et par tips, som faktisk har funket ganske bra - så jeg tenkte å dele dem med dere. Jeg har i 10 år rotet med mat, og hatt spiseforstyrrelser, men regner meg som frisk nå. Problemet har vært magesmerter og luftplager i forbindelse med større måltider. Så det har vært litt viktig for meg å få bukt med dette, sånn at jeg ikke behøver å være redd for å få vondt i magen etter middag hver dag. Men iallfall: Ernæringsfysiologen ba meg drikke et stort glass vann før hvert måltid - det med vann er det enkleste tipset. Det bør være en selvfølge at vi skal drikke mye vann, men jeg har ikke vært flink til å huske på det. Det andre tipset dreier seg om et naturpreparat, og jeg får vel ikke lov til å si hva det heter her. (Selv om jeg selvsagt ikke har noen personlig interesse av å reklamere ) Men jeg kan si hva det inneholder og at det fåes kjøpt på alle helsekostforretininger. Det er rett og slett syrnet, konsentrert valle - som kommer fra sveitsiske kuer. Inneholder: konsentrert ostevalle og melkesyre. Det er flytende, og jeg tar en spiseskje i et stort glass vann før måltidet 3 ganger daglig. Det smaker ekkelt, men hjelper veldig bra!!! Håper dette kan være til hjelp for noen : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.