Gå til innhold

Opp igjen


Villanda

Anbefalte innlegg

Har nok vært uforsiktig siden jeg ikke trengte gå lenger ned. Det har blitt litt mye nattevåk og nattspising. Og i mangel på lightbrus har det gått inn en del sukkerbrus. 1,6 kg opp. Får skjerpe meg igjen.

Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattespisin og brus er vel ikke noe sjakkrekk om man strever litt med å holde vekten nede nei. Jeg har fått bort 1,5 av julekiloene, men det gjenstår en som jeg vet er gjenstridig. Det blir vell med tiden - rekker den vel akkurat til påske og da kommer vel påskekiloene. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Villanda skrev:

Har nok vært uforsiktig siden jeg ikke trengte gå lenger ned. Det har blitt litt mye nattevåk og nattspising. Og i mangel på lightbrus har det gått inn en del sukkerbrus. 1,6 kg opp. Får skjerpe meg igjen.

Dere andre?

Jeg spiser ukontrollert på natta. Holder streng (ikke for streng) diett på dagen, men det hjelper ikke når jeg stapper ukontrollert innpå på natta. Blir helt desperat.  Mistenker at det er bivirkninger med Quetiapin.  Ja, så jeg går opp hver uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg spiser ukontrollert på natta. Holder streng (ikke for streng) diett på dagen, men det hjelper ikke når jeg stapper ukontrollert innpå på natta. Blir helt desperat.  Mistenker at det er bivirkninger med Quetiapin.  Ja, så jeg går opp hver uke :(

Ja, er vel dessverre en bivirkning . Tar også medisin med den bivirkningen. Tatt mer nå siste uken i håp om å få sove. Hadde de bare fungert, så hadde jeg sovet om natta i stedet for å siste. 

Men det er mulig å ta kontrollen selv om en bruker medisiner med økt matlyst som bivirkning. Har greid det før.

Jeg skal skjerpe meg. Har tenkt jeg kunne spise litt mer nå som jeg bare skulle holde vekta, men det ble visst i meste laget. For skjerpe meg. Om jeg så skulle gå ned mer, før det stabiliserer seg av seg selv, så gjør ikke det noe. Har absolutt ikke hatt en streng diett mens jeg har gått ned 5 kg, så jeg skulle kunne leve slik. 

 

Lykke til . Håper du (og jeg) greier få kontroll på nattspisingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Villanda skrev:

Ja, er vel dessverre en bivirkning . Tar også medisin med den bivirkningen. Tatt mer nå siste uken i håp om å få sove. Hadde de bare fungert, så hadde jeg sovet om natta i stedet for å siste. 

Men det er mulig å ta kontrollen selv om en bruker medisiner med økt matlyst som bivirkning. Har greid det før.

Jeg skal skjerpe meg. Har tenkt jeg kunne spise litt mer nå som jeg bare skulle holde vekta, men det ble visst i meste laget. For skjerpe meg. Om jeg så skulle gå ned mer, før det stabiliserer seg av seg selv, så gjør ikke det noe. Har absolutt ikke hatt en streng diett mens jeg har gått ned 5 kg, så jeg skulle kunne leve slik. 

 

Lykke til . Håper du (og jeg) greier få kontroll på nattspisingen. 

Takk.

Jeg skal få kontroll igjen. Ang  medisiner så er det noen som er verre enn andre for meg. Går på flere som gir økt sult, men enkelte medisiner blir jeg helt sprøtt av. Mister kontrollen helt. Nozinan var også slik. Prøver å kutte ut Quetiapin så får jeg se om det hjelper.

Ønsker deg og lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å gå ned igjen desember-tillegget :-(

Har hatt vondt i rygg og hånd noen uker, og har trent mindre og mindre intensivt, og har dermed ikke klart å ha noe energiunderskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...